Pico Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 Ah, knuffa det - knuffa det bra Ah, knuffa det - knuffa det riktigt bra Ah, knuffa det - knuffa det riktigt bra Ah, knuffa det - knu-knuffa det riktigt bra
Fidden Postat 12 februari 2009 Trådstartare Postat 12 februari 2009 mina abba-presentkort är slut, så inga mer fiskbullar för mig 😄
Dingbats Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 Ah, knuffa det - knuffa det bra Ah, knuffa det - knuffa det riktigt bra Ah, knuffa det - knuffa det riktigt bra Ah, knuffa det - knu-knuffa det riktigt bra YOU MUST WHIP IT! Fast det är väl inte samma.
Overkill Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 kollar på knutbygrejen på fyran nu. väldigt dåligt skådespeleri 😊
Overkill Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 tröttnat på apple? 😊 jag fattade det skämtet först nu.
Overkill Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 dreaming is a singing of the mind and taste is like seeing to the blind
Overkill Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 förresten, jag vet inte om det är jag som är lite konstig sådär men typ alla siffror jag ser, oavsett var, hur eller när så försöker jag hitta samband och binda ihop dom på något sätt. kan vara nummerplåt, bokstavskombination (a=1, b=2 etc), antal bokstäver, antal bilar/människor/träd/osv. ibland blir det lite overkill (muhaha) men det är lite kul också. 😏
Dingbats Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 förresten, jag vet inte om det är jag som är lite konstig sådär men typ alla siffror jag ser, oavsett var, hur eller när så försöker jag hitta samband och binda ihop dom på något sätt. kan vara nummerplåt, bokstavskombination (a=1, b=2 etc), antal bokstäver, antal bilar/människor/träd/osv. ibland blir det lite overkill (muhaha) men det är lite kul också. 😏 Det är så man ska göra.
Overkill Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 Det är så man ska göra. Då är jag på rätt väg alltså!
Recommended Posts