Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Oj vad fånigt... 😱 Lade jag just ned energi på att försvara de extra 10 meterna som jag faktiskt gick, jämfört med om det hade varit till ett brevinkast i dörren?

Postat

# 15:30 Made

# 16:30 My super sweet 16

# 17:00 The Hills

# 17:30 The Hills

# 18:00 Life of Ryan

# 18:30 Next

# 19:00 Room raiders

# 19:30 Made

# 20:30 My super sweet 16

# 21:00 Pimp my ride

# 21:30 Pimp my ride

# 22:00 Next

# 22:30 A shot at love with Tila Te...

# 23:30 Busted

# 00:00 Dirty Sanchez

MTV fo sure!

Postat

jag har uppfunnit en ny sorts omelett =)

Blandar i lite rågmjöl och kryddor bland äggen, fräser lite ärtor och broccoli, häller smeten över grönsakerna i stekpannan och steker på mellanvärme i nån kvart eller så, eller tills den nästan stelnat på toppen. Sedan kryddar jag med lite chilipulver när det är klart.

Stekpannan får inte vara så stor, omeletten måste vara åtminstone en halv cm tjock.

Vad ska den heta? Broccolett? haha.

Postat

A blonde walks into a bar .... drinks a shot of tequila and sits down talking to herself saying "57 days ..... that's pretty good."

Another blonde walks into the bar, drinks a shot and she and the other blonde start hi-fiving each other and shouting, "57 days ... hot shit girl ... 57 days!"

Over the next 10 minutes 6 or 7 more blondes come in and they're all drinking and dancing around singing, "57 days ...... 57 days."

finally the bartender can't stand it and tells the blondes he'll buy 'em all a drink if they'll just tell him the significance of 57 days.

The first blonde says, "well ..... we bought this puzzle and on the side of the box it said 3-5 years but we did it in fifty seven days!"

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.