Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

För snål för att betala hyran själv...

Dammit, jag har det lite tufft just nu...först har vi dubbla hyror denna månad, sen så har jag fått nån slags jävla anmälningsavgift från Svenska Bostäder på 2000, för att inte tala om alla möbler jag måste köpa till nya lyan...

🙁

Postat
anmälningsavgift från Svenska Bostäder låter märkligt 🙁

Eller anmälningsavgift...tror det heter förmedlingsavgift. När dom har lyckats förmedla en lägenhet så tar dom ut fucking jävla avgift som jag helt hade missat...var en lite obehaglig chock...

Postat

Vad fan gör Marillion på Sweden Rock egentligen 🙁 Hur många feta, ölhinkande hårdrockare tycker om dom egentligen:D

Fast det vore grymt kul att se dom! 🥰

Postat

Jag somnade till nu på mogonen och drömde att filerna i mitt musikbibliotek hade taggats om till fel låttitlar och fel album 🙁 usch

Postat
Jag somnade till nu på mogonen och drömde att filerna i mitt musikbibliotek hade taggats om till fel låttitlar och fel album 🙁 usch

Osså säger folk att vi har det enkelt här i västvärlden motför svält och krig österut? 🥰

Postat
Jag somnade till nu på mogonen och drömde att filerna i mitt musikbibliotek hade taggats om till fel låttitlar och fel album 🙂 usch

Jag laddade hem en skiva med spanska titlar och jäklar vad feltaggad den var. Inga spår nummer inlagda utan dom låg i titeln, inga mellanslag utan bara _ och artistnamnet och albumnamnet var fel. 🙂

Postat
Osså säger folk att vi har det enkelt här i västvärlden motför svält och krig österut? 🙂

Du ska bara veta hur jobbigt det var!

Postat
Jag laddade hem en skiva med spanska titlar och jäklar vad feltaggad den var. Inga spår nummer inlagda utan dom låg i titeln, inga mellanslag utan bara _ och artistnamnet och albumnamnet var fel. 🙂

Jag fick sitta och manuellt rätta till taggarna på 24 spår som alla hade felstavade titlar en gång. Fick sitta och dubbelkolla mot Wikipedia hela tiden. Och filnamnen var fel också.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.