Micke H Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 It shone, pale as bone As I stood there alone And I thought to myself how the moon That night cast its light On my heart's true delight And the reef of her body was strewn...
Dingbats Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 jag tror jag håller på och skaffa ett liv eller nåt nästan.
Dingbats Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 okej snart ska jag gå och lägga mig MEN jag och min syrra och hennes kompis åkte och såg kompisens bror (som är våran kompis också)s band inne i stan. de var bra men stället de spelade på var nån ungdomsgård som var ASLAME och det var bara massa trettonåringar och deras farmödrar där. så min syrras kompis drog hem och vi drog till liiiiiidingö och såg en kompis band istället som är aaasgrymma, lite på impuls sådär. sen skulle vi därifrån, plus två från bandet, och då gick bussen till ropsten om en halvtimme stod det. vi ringde nån galning som skulle skjutsa oss och då kom det tre bussar på raken såklart. men vi hoppade in och trängde oss sju pers i hans lilla skitbil och som tur var så valde han att följa trafikreglerna den här gången (de hade åkt med han igår och då körde han i 160 på en 90-väg). sen tog vi tunnelbana och buss och vi tog 474an först men vi bytte till 422an för den tar längre tid och det är mysigt att åka buss sent på kvällen. deni! jag är inte full eller ens trött eller nånting jag bara skriver såhär för det är coolt
Micke H Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Känns som du haft mer liv än mig ikväll med andra ord...Jag har suttit hemma och gjort ingenting typ. 😆
Dingbats Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 Ja just det! kvistfritt kvastskaft säg det fort tio gånger
Overkill Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 okej snart ska jag gå och lägga mig MEN jag och min syrra och hennes kompis åkte och såg kompisens bror (som är våran kompis också)s band inne i stan. de var bra men stället de spelade på var nån ungdomsgård som var ASLAME och det var bara massa trettonåringar och deras farmödrar där. så min syrras kompis drog hem och vi drog till liiiiiidingö och såg en kompis band istället som är aaasgrymma, lite på impuls sådär. sen skulle vi därifrån, plus två från bandet, och då gick bussen till ropsten om en halvtimme stod det. vi ringde nån galning som skulle skjutsa oss och då kom det tre bussar på raken såklart. men vi hoppade in och trängde oss sju pers i hans lilla skitbil och som tur var så valde han att följa trafikreglerna den här gången (de hade åkt med han igår och då körde han i 160 på en 90-väg). sen tog vi tunnelbana och buss och vi tog 474an först men vi bytte till 422an för den tar längre tid och det är mysigt att åka buss sent på kvällen. deni! jag är inte full eller ens trött eller nånting jag bara skriver såhär för det är coolt oh mah gaaaad asså brushään va hender me dig, word asså!
Overkill Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 vafan ska man vakna tidigt för två dagar i rad 😆
Pico Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 (redigerat) Fan alltså, sprang iväg på affären lite snabbt... var som att gå en fjällvandring ju! Skitväder! Bildbevis. 😆 Redigerat 8 februari 2009 av Pico
Pico Postat 8 februari 2009 Postat 8 februari 2009 SVT24: 11:55 Ishockey: Tre Kronor live DIREKT Tjeckien-Ryssland. Från Globen, Stockholm. Kommentator: Chris Härenstam, Mikael Renberg. SVT2: 15:25 Ishockey: Tre Kronor live DIREKT Sverige-Finland. LG Hockey Games. Från Globen, Stockholm. Kommentator: Staffan Lindeborg, Mikael Renberg. 😆
Recommended Posts