Pico Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 hahahajag skrev precis "konservationsläger" och fattade inte varför folk började garva. Ja det gör du inte om! Konversationsläger heter det ju.
Emulator Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 äh. skitetr i detta och lyssnar på lite musik istället
Fidden Postat 7 februari 2009 Trådstartare Postat 7 februari 2009 precis... konservationsläger är ju sånt som indianerna bor i.
Pazo Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 Gillar du den inte? JO den är väl okej. texten suger men ananrs
Pazo Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 hähä! Laddat ner nästan hela skrivbordet med låtar på en liten stund! Kul att lyssna igenmo alla nu å betämma vilka som ska va kvar
Neosus Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 Jag tycker att... alltså det jag tycker lixom sådeså ..ja att lixom.. jag tycker. Thats it! Man får väl tycka vad man vill? ...men iallafall så tycker jag.
Micke H Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 JO den är väl okej. texten suger men ananrs 🙂 Man lyssnar inte på Symphony X för texternas skull. 😛 Det är som att lyssna på Britney Spears för dess komplicerade arrangemang. Eller på Håkan Hellström för skönsång. 😛 V-skivan med dom rockar fett! 😎
Emulator Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 utmanar vem som helst här att arra något så de låter lika bra som britneys shit 🙂 mätt.
Overkill Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 köpt trummickar och bandmick och lite kläder 🙂
Pazo Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 Man lyssnar inte på Symphony X för texternas skull. 🙂 Det är som att lyssna på Britney Spears för dess komplicerade arrangemang. Eller på Håkan Hellström för skönsång. 😛 V-skivan med dom rockar fett! 😎 höhö Jag gillade dem i mina proggmetalldagar... Om jag inte minns fel vare tom du som tipsade mig om dem 😛
Fidden Postat 7 februari 2009 Trådstartare Postat 7 februari 2009 Och Pazo ba "När jag var i din ålder och lyssnade på progressiv hårdrock bla bla bla" GUBBE!
Neosus Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 NU får ni hemskt gärna hjälpa mig lite här.. Jag vet inte riktigt vad jag håller på med men håller på med denna låt nu. Vilken genre äre? Trance? House? ....? Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄
Micke H Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 utmanar vem som helst här att arra något så de låter lika bra som britneys shit 😄 mätt. Det kan nog ingen här göra. Men det är ganska lätt att göra något som låter mer avancerat, och det var min poäng. 🙂
Micke H Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 Avancerat ≠ bra dock 🙂 Det har jag inte sagt heller. 😄
Fidden Postat 7 februari 2009 Trådstartare Postat 7 februari 2009 Avancerat ≠ bra dock 😄 din mamma höll inte med.
Overkill Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 Det har jag inte sagt heller. 🙂 Då så! I så fall är det ju inget fel på Britneys arrangemang. 😄
Overkill Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 din mamma höll inte med. Kudos, Fidden, för din enorma innovation. Du är verkligen banbrytande! 😄
Fidden Postat 7 februari 2009 Trådstartare Postat 7 februari 2009 Kudos, Fidden, för din enorma innovation. Du är verkligen banbrytande! 🙂 That's what she said 😄
Overkill Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 That's what she said 😄 Förutsägbar är du också! 🙂
Fidden Postat 7 februari 2009 Trådstartare Postat 7 februari 2009 Förutsägbar är du också! 😄 so is your face
Micke H Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 Då så! I så fall är det ju inget fel på Britneys arrangemang. 😄 Det har jag väl inte sagt heller? Jag sade bara att man inte lyssnar på Brittan för hennes låtars komplicerade arrangemang. Jag råkar gilla Brittan, så va fan. 🙂
Recommended Posts