Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 ha! Fan va grymm jag är på att blixtstäda! Det uttrycket borde nån mynta på riktigt! 🙁 hahah BLIXTSTÄDA! PREPARE FOR BATTLE! Städade en skitsmuttsig och stötig lägenhet på en timma! iof en liten lägenhet men ändå 😛
Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Slita mobba min stavning! Är hispig så jag skriver sjukt snabbt och stökigt!! 🙁
Overkill Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Okej, Pazo, jag ska slita mobba din stavning. 🙁
Fidden Postat 6 februari 2009 Trådstartare Postat 6 februari 2009 varför är du hispig, pazo? tenta på g?
Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Nää! Jag ska få folk över på lite förfest och hela lägenheten vart ju hur stökig som hellst, å jag hade inte vart på systemet heller. så jag stressa dit stressa hem städa som fett! asstressad hela tiden. å de ligger i fortfarande helt enkelt 🙁
Micke H Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 😛 Själv är jag på väg till whiskey eller rödvin hos en polare och hans flickvän. Får se vad det blir... 🙁
Overkill Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 😛 Själv är jag på väg till whiskey eller rödvin hos en polare och hans flickvän. Får se vad det blir... 🙁 Hur ska du presentera dig? Mitt tips är: "Hej, jag heter Micke och det är jag som ska vara det tredje hjulet ikväll." 😊
Fidden Postat 6 februari 2009 Trådstartare Postat 6 februari 2009 Jag tog salt lake city på 10, men sen har jag inte haft många rätt 😆
Fidden Postat 6 februari 2009 Trådstartare Postat 6 februari 2009 haha, det är ju Dr Cox som är konsulten i office space 😆
Overkill Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 nä. jag lär inte få bättre än 1.6 på första försöket ändå så och mina betyg borde räcka om jag inte får spel och tappar allt.
Fidden Postat 6 februari 2009 Trådstartare Postat 6 februari 2009 1,6 fick jag på första försöket, och jag hade medelmåttliga betyg från yrkesinriktat gymnasieprogram, så du skulle nog få högre än så... =)
Recommended Posts