Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 kostar ju typ inget att frakta! 😄 Och de är ju värt de! Få grymma kuber som inte går att köpa i sverige liksom 😆
Dingbats Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 kostar ju typ inget att frakta! 😄Och de är ju värt de! Få grymma kuber som inte går att köpa i sverige liksom 😆 Beställ du då så får du tala om vad frakten går på så kan vi räkna ut om det är värt det.
Micke H Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Ska han först beställa, och sen räkna ut om det är värt det?
Dingbats Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Ska han först beställa, och sen räkna ut om det är värt det? Ja men liksom beställa men inte göra klart beställningen 😄 Men jag kan göra det själv då.
Dingbats Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Hur i helvete beställer man på den där jävla sidan???
Micke H Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Har du testat knappen Order? (Säger jag utan att ens ha gått in på sidan...)
Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Fan! Jag måste lära mig F2L så jag kan göra de snabbt! De är ju där i början när man gör de två första lagrena som man tappar mest tid!
Dingbats Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Fan! Jag måste lära mig F2L så jag kan göra de snabbt! De är ju där i början när man gör de två första lagrena som man tappar mest tid! Hur länge har du hållt på?
Neosus Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Meffert's Black Pyraminx II Fluorescent Labels är mycke coolare JUH 😄
Micke H Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 GOD DAMN vilken seeeeeg fredag... 10 minuto kvar!
Neosus Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Är du han med gråa luvtröjan? Nä jag är ingen av dom Men jag tycker de e småcoolt med mellotron 🙂 En såndär blev jag lite småsugen på.. ☺️
Dingbats Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Nä jag är ingen av dom Men jag tycker de e småcoolt med mellotron 🙂 En såndär blev jag lite småsugen på.. ☺️ Men åååh! Jag som hoppades på att äntligen få se hur du såg ut!
Neosus Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Men åååh! Jag som hoppades på att äntligen få se hur du såg ut! ☺️ ...när jag har klippt mig..
Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 jag vet hur han ser ut! Vi som var med gamla goda dagarna har fått se flera bilder
Micke H Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Det var ingen stor bild. 😛 Jag vill ha nånting att sätta upp på väggen! Den där fungerar bara att ha i plånboken... 🙁
Overkill Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 hmm någon som kommer ihåg den där filmen på youtube där någon gjort en cover på en michael jackson-låt fast a capella och så allting samtidigt liksom? tror den postades på forumet någonstans.
Recommended Posts