Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 BTW! Här har du ett bra tidtagarur som loggar alla gånger man kör och visar medel å bästa tider å allt såntdär ----> www.cubetimer.com
Micke H Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Lite nördig får man väl vara? 😏 Neeeeeeeeeeerd!
Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Alltså! Dingis du svarade aldrig på frågan om ni hade bärbare eller whats the deal med att du sitter vid en dator hela tiden i skolan 😏
Dingbats Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Alltså! Dingis du svarade aldrig på frågan om ni hade bärbare eller whats the deal med att du sitter vid en dator hela tiden i skolan 😏 Nä, vi har lektioner i datasal ibland bara! Tack för kubhjälpen! Vad är "cut corners"?
Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 (redigerat) Nä, vi har lektioner i datasal ibland bara! Tack för kubhjälpen! Vad är "cut corners"? de är du vet att man kan vrida en specifik sida av kuben fast den är sne du vet! På vissa går det lättare än på andra! På orginalekubera t.ex. så måste man ha den helt fyrkantig för att kunna vrida en sida i som ligger vinkelrätt mot andra som är lite vridna. Redigerat 6 februari 2009 av Pazo
Dingbats Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 de är du vet att man kan vrida en specifik sida av kuben fast den är sne du vet! På vissa går det lättare än på andra!På orginalekubera t.ex. så måste man ha den helt fyrkantig för att kunna vrida en sida i som ligger vinkelrätt mot andra som är lite vridna. Aha! Isåfall är min kub CRAP på det. Jag får se om jag hittar nånstans att köpa en sån där e-kub!
Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Aha! Isåfall är min kub CRAP på det. Jag får se om jag hittar nånstans att köpa en sån där e-kub! cube4you är typ enda stället! 😏 folks på svekub brukar typ köpa massa samtidigt så att de blir lönt! 😉
Dingbats Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 cube4you är typ enda stället! 😏 folks på svekub brukar typ köpa massa samtidigt så att de blir lönt! 😉 Är den här rätt?: http://www.cube4you.com/371_Diansheng-Whit...be-(NIB-e).html Den verkar vara målad istf klisterlappar, men det kanske inte gör nåt?
Overkill Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Killis, har du en originalkub eller en kopia? Jag har bara en ganska dålig kopia, jag borde nog skaffa mig en originalkub. Både jag och Pazo har originalkuben. Den blir lite seg efter ett tag.
Overkill Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Pazo och Dingis! Ska vi beställa tilsammans? 😏
Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 CANT READ MY CANT READ MY!! NO YOU CANT READE MA! POKERFACE!
Dingbats Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Pazo och Dingis! Ska vi beställa tilsammans? 😉 Hur skulle det gå till? 😏
Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Är den här rätt?: http://www.cube4you.com/371_Diansheng-Whit...be-(NIB-e).html Den verkar vara målad istf klisterlappar, men det kanske inte gör nåt? hmm vet inte vad NIB står för med den verkar vara en e! Standarden är annars denna http://www.cube4you.com/370_Diansheng-Whit...3-Cube-(e).html Om vi ska beställa så får nån stå ute med mina pengar tills jag fått csn! 😏
Overkill Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Hur skulle det gå till? 😉 Dela på frakt från USA? 😏
Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Vore fett kul! Jag beställer isf en 2x2 kub! Två e kuber och tre sett klisterlappar! 😏
Fidden Postat 6 februari 2009 Trådstartare Postat 6 februari 2009 synd att de inte hade några 7*7*7-kuber 😏
Fidden Postat 6 februari 2009 Trådstartare Postat 6 februari 2009 nähä, man kanske skulle försöka stilla koffeinabstinsensen med lite te.
Dingbats Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 hmmvet inte vad NIB står för med den verkar vara en e! Standarden är annars denna http://www.cube4you.com/370_Diansheng-Whit...3-Cube-(e).html Om vi ska beställa så får nån stå ute med mina pengar tills jag fått csn! 😏 Och så får man beställa lappar separat eller?
Micke H Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Om ni beställer tillsammans, count me in! Jag vill också vara med i coola kub-nörd-gänget... 😄
Dingbats Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Men liksom hur beställer man tillsammans? De lär ju vara tvungna att skickas till samma adress då, och det funkar ju inte.
Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 1.38 nu.. vart rätt bra dag idag ändååå! Stör mig fett mkt på att kuben fastnar hela tiden i hörnen!!
Pazo Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 Men liksom hur beställer man tillsammans? De lär ju vara tvungna att skickas till samma adress då, och det funkar ju inte. GÖre ju! Sen får den som tar emot alla skicka vidare! Inget svårt de ju 😄
Dingbats Postat 6 februari 2009 Postat 6 februari 2009 GÖre ju!Sen får den som tar emot alla skicka vidare! Inget svårt de ju 😄 Meh! Då blir det ju extra dyrt med frakt inom Sverige istället.
Recommended Posts