Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Alltså! Dingis du svarade aldrig på frågan om ni hade bärbare eller whats the deal med att du sitter vid en dator hela tiden i skolan 😏

Nä, vi har lektioner i datasal ibland bara!

Tack för kubhjälpen! Vad är "cut corners"?

Postat (redigerat)
Nä, vi har lektioner i datasal ibland bara!

Tack för kubhjälpen! Vad är "cut corners"?

de är du vet att man kan vrida en specifik sida av kuben fast den är sne du vet! På vissa går det lättare än på andra!

På orginalekubera t.ex. så måste man ha den helt fyrkantig för att kunna vrida en sida i som ligger vinkelrätt mot andra som är lite vridna.

Redigerat av Pazo
Postat
de är du vet att man kan vrida en specifik sida av kuben fast den är sne du vet! På vissa går det lättare än på andra!

På orginalekubera t.ex. så måste man ha den helt fyrkantig för att kunna vrida en sida i som ligger vinkelrätt mot andra som är lite vridna.

Aha! Isåfall är min kub CRAP på det. Jag får se om jag hittar nånstans att köpa en sån där e-kub!

Postat
Aha! Isåfall är min kub CRAP på det. Jag får se om jag hittar nånstans att köpa en sån där e-kub!

cube4you är typ enda stället! 😏

folks på svekub brukar typ köpa massa samtidigt så att de blir lönt! 😉

Postat
Killis, har du en originalkub eller en kopia? Jag har bara en ganska dålig kopia, jag borde nog skaffa mig en originalkub.

Både jag och Pazo har originalkuben. Den blir lite seg efter ett tag.

Postat
Är den här rätt?: http://www.cube4you.com/371_Diansheng-Whit...be-(NIB-e).html Den verkar vara målad istf klisterlappar, men det kanske inte gör nåt?

hmm

vet inte vad NIB står för med den verkar vara en e!

Standarden är annars denna http://www.cube4you.com/370_Diansheng-Whit...3-Cube-(e).html

Om vi ska beställa så får nån stå ute med mina pengar tills jag fått csn! 😏

Postat
Men liksom hur beställer man tillsammans? De lär ju vara tvungna att skickas till samma adress då, och det funkar ju inte.

GÖre ju!

Sen får den som tar emot alla skicka vidare! Inget svårt de ju 😄

Postat
GÖre ju!

Sen får den som tar emot alla skicka vidare! Inget svårt de ju 😄

Meh! Då blir det ju extra dyrt med frakt inom Sverige istället.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.