Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Plus att det tydligen är ett ämne som är jäkla svårt för henne...ursäkta mig för att jag vill hjälpa mina vänner... 🙂

Postat

de bästa man kan göra för folk som behöver plugga är att ge dem skuldkänslor för att de inte pluggar!! 🙂

Min kompis bea brukar skicka sms till mig, varje gång hon inte kan plugga, så att jag kan skicka tillbaka sms som ger henne skuldkänslor över att hon inte pluggar! Då gåre helt plötsligt bättre! 🙂

Postat
de bästa man kan göra för folk som behöver plugga är att ge dem skuldkänslor för att de inte pluggar!! 😛

Min kompis bea brukar skicka sms till mig, varje gång hon inte kan plugga, så att jag kan skicka tillbaka sms som ger henne skuldkänslor över att hon inte pluggar! Då gåre helt plötsligt bättre! 😄

Tack för ett någorlunda seriöst svar... 😛

Hon är en jättegod vän, och det är därför jag vill hjälpa henne...känns frustrerande att inte kunna göra något.

Men jag är väl för seriös för denna tråden nu, antar jag.

Postat
MASTER MASTER!!!!!

Fan va kul de kommer bli att skrika ut de i globen den 8e mars! 😛 :P 😄

Ah, du ska på segelbåtsmässa, coolt!

Postat
Men.... vem är teh official gwörf nu? är tjänsten ledig?

Nej!

Det är nu nuderförstått att jag är det! Därav den långa tiden den blev kvar! Nu vet alla liksom!

Behövs längre inte ett statement för att påtvinga det uppenbara!

Postat
Killis, har du en originalkub eller en kopia? Jag har bara en ganska dålig kopia, jag borde nog skaffa mig en originalkub.

Orginalkuberna är inte de bästa. Visst, de är helt okej men de fastnar mkt i hörnen så man kan inte "jump korners".

De bästa kuberna enligt många är DIY (e) kuberna. och absolut inte (a) (a2) kuberna.. Hellst ska man inte gå nånstan under (d) kuber!

Postat
Orginalkuberna är inte de bästa. Visst, de är helt okej men de fastnar mkt i hörnen så man kan inte "jump korners".

De bästa kuberna enligt många är DIY (e) kuberna. och absolut inte (a) (a2) kuberna.. Hellst ska man inte gå nånstan under (d) kuber!

Okej... det är svårt att söka på, finns det nånstans man kan läsa om skillnaderna eller köpa olika sorter?

Postat
Okej... det är svårt att söka på, finns det nånstans man kan läsa om skillnaderna eller köpa olika sorter?

Har själv en orginalkub och kan hålla med om väldigt mkt att de fastnar rätt mkt i hörnen men i övrigt är sköna!

Här haru allt du behöver veta:

Så du slipper leta: http://www.youtube.com/watch?v=8OBgWIeTDQM&NR=1

www.svekub.se

www.cube4you.com

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.