Dingbats Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 Göran Persson Helge Skoog Björn Borg Claes Månsson Carl Bildt Ingvar Kamprad Göran Hägglund Ingvar Hirdwall Peter Dalle Gösta Ekman Kungen Henrik Pontén Rod Stewart Björn Skifs Robert Gustavsson Ulf Brunnberg Ingemar Stenmark För sjutton gubbar!
Overkill Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 always love hate will get you everytime always love don't wait till the finish line
Dingbats Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 http://www.conservapedia.com/Barack_Hussein_Obama HAHA
Overkill Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 "Conservapedia – The Trustworthy Encyclopedia" 😛
Fidden Postat 5 februari 2009 Trådstartare Postat 5 februari 2009 Hur gåre? Jodå, det blev nån slags muffins till slut, fast de smakade inte så mycket banan som jag hade velat 😛 fullt ätbara dock, särskilt smeten 😆
Fidden Postat 5 februari 2009 Trådstartare Postat 5 februari 2009 Hörrni, ni måste se Bolt, bästa filmen på länge 😕
debatt Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 Pluggar ni eller? Hej förresten... har lite ont i fingertoppen fortfarande, vet inte varför, tror jag brände och/eller klämde mig för ett par veckor sedan... det kommer och går... har ni nåt tips på lavemang förresten?
Neosus Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 Pluggar ni eller? Hej förresten... har lite ont i fingertoppen fortfarande, vet inte varför, tror jag brände och/eller klämde mig för ett par veckor sedan... det kommer och går... har ni nåt tips på lavemang förresten? Jäkligt många plommonpuréburkar Stoppas in i rätt hål
Overkill Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 I was in a prison with imaginary bars I was riding shotgun in imaginary cars
Recommended Posts