Fidden Postat 5 februari 2009 Trådstartare Postat 5 februari 2009 Var kan man köpa Sveriges billigaste gura? Jag hittade en ack-gura för 350 kronor...har någon något billigare? Spelbarheten och utseendet spelar NADA roll. 😄 ska den slaktas på scen? 🙂
Overkill Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 Okej, Fidden eller Pazo, har jag rätt om jag säger att en allel är t.ex A i en gen med arvsanlagen Aa?
Micke H Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 Damn, det är förbjudet att trasha saker på scenen... 🙂
Overkill Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 En på teve nu som heter Michael George. Tänk vad fräckt om han gifte sig med George Michael, för då kunde dom hete Michael Michael och George George. 🙂
Overkill Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 för två år sedan släpptes bloc partys andra skiva.
Overkill Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 shit egentligen är det rätt farligt att vistas vid replokalen på kvällarna. står om det i tidningen rätt ofta, och nu ska det tydligen vara vakter där samt övervakningskameror. 😆
Micke H Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 Jahapp, sångaren är sjuk och lördagens spelning är inställd... 😄 Så istället bokade jag in en Disneykväll med tjejpolarna. 😆
Fidden Postat 5 februari 2009 Trådstartare Postat 5 februari 2009 Okej, Fidden eller Pazo, har jag rätt om jag säger att en allel är t.ex A i en gen med arvsanlagen Aa? japp.
Overkill Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 det här är ju bara stört: http://www.youtube.com/watch?v=eX564wM05SY
Micke H Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 Är du sugen på en saftig stekså titta hit Ät min kompis Pumba för han är en kraftig bit Är Prima fläskottlet Och jag lovar du blir riktigt mätt Bara vinka - Jupp, jupp Prima skinka - Jupp, jupp, jupp Fin men fin fin - Jupp, jupp Brukar också kallas för ett svin Oh!
Recommended Posts