Dingbats Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Hade jag en ordentlig förstärkare kunde jag ha kört både CD-spelaren och datorn samtidigt. Nu måste jag byta kontakt på baksidan hela tiden, inte helt smidigt... Men vadå, man har ju ändå alla skivor rippade.
Micke H Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Men vadå, man har ju ändå alla skivor rippade. Jag har det inte. Jag har aldrig orkat rippa.
Micke H Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Några öl så kan det bli riktigt roligt Man kan ha kul utan alkohol... MEN DET ÄR INTE VÄRT ATT CHANSA! SKÅL!
Dingbats Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 JAG VAR HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG INGENTING DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG OCH VI FLÖG!
Dingbats Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 kudden har glömt bort de tårar som jag grät var finns de spår som ändå måste finnas alla har glömt men inte jag varje ensam natt så minns jag mer alla har glömt men inte jag jag påminns om dig av snart allt jag ser...
Dingbats Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 Hallå! Det är ju inge sent! Det är ju studiedag imorgon!
Dingbats Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 God morgon.. 😄 du är större än du tror allt jag sa betyder ingenting
Dingbats Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 den här dan kan inte ge mig någonting den här dan kanske gör så att jag glömmer bort allt jag sitter full i en park utomlands jag hör inte hemma någonstans! juuuuuuuuuuuuuuuuuuulia!
Neosus Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 En sockerbagare han va en....... bagare han baka bullar mest hela dagen Han baka stora Han baka små Han bakar många Med socker på 🙂
Dingbats Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 duuuuuuuuuuuu är det enda fina som finns kvar på den här jorden och nuuuuuuuuuuuuuuuu har jag samlat modet för att säga de svåraste orden jag älskar dig
Neosus Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 Imse vimse spindeln Klättra upp för trån Ner faller regnet allting spolar bort
Neosus Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 HEJ tomegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara
Dingbats Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 jag önskar att textmarkören blinkade i takt med musiken, det vore mycket häftigare.
Neosus Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 Det finns en gitarr som jag vill ha den heter Fender som jag tror e bra
Recommended Posts