Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

mmmm!

igår åt vi kinamat.. eller thaimat eller ja. något sånt!

Å clara orkade inte äta upp hela sin grönsakwok igår!

Så jag äter de nu! Stekte till lite quorn och stekte woken igen . fan va gott! 😉

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag har aldrig det här till er, killar...men jag älskar er! Vartenda en! Ur djupet av mitt hjärta!

Ja, förutom Gote då...

Postat
mmmm!

igår åt vi kinamat.. eller thaimat eller ja. något sånt!

Å clara orkade inte äta upp hela sin grönsakwok igår!

Så jag äter de nu! Stekte till lite quorn och stekte woken igen . fan va gott! 😳

Det är ett bra utkast, men det är några grejer du måste tänka på. Du skriver i en ganska vardaglig stil, och det kan man göra, men jag tycker ändå att du borde använda stor bokstav i början av meningar och egennamn, och vara noggrannare med att sätta skiljetecken rätt. Utropstecken kan vara bra för att skapa en viss känsla i texten, men du bör tänka efter varje gång om inte en punkt fungerar lika bra.

Du har ett bra flyt i texten, man följer lätt den röda tråden. Bra! Skriv en andra version av texten där du tänker på grejerna jag påpekade, och lämna in det på torsdag eller mejla till mig. Glöm inte heller att sätta rubrik. Texten i sin nuvarande form sätter jag ett VG på.

Postat
😳

Förlåt...jag gillar dig med! Lite sådär lagom...

Guy love! Thats all there is! Guy love! Hes mine, im his!

Theres nothing gay about it in our eyes!

Postat
Det är ett bra utkast, men det är några grejer du måste tänka på. Du skriver i en ganska vardaglig stil, och det kan man göra, men jag tycker ändå att du borde använda stor bokstav i början av meningar och egennamn, och vara noggrannare med att sätta skiljetecken rätt. Utropstecken kan vara bra för att skapa en viss känsla i texten, men du bör tänka efter varje gång om inte en punkt fungerar lika bra.

Du har ett bra flyt i texten, man följer lätt den röda tråden. Bra! Skriv en andra version av texten där du tänker på grejerna jag påpekade, och lämna in det på torsdag eller mejla till mig. Glöm inte heller att sätta rubrik. Texten i sin nuvarande form sätter jag ett VG på.

😳

Postat
Förlåt...jag gillar dig med! Lite sådär lagom...

Guy love! Thats all there is! Guy love! Hes mine, im his!

Theres nothing gay about it in our eyes!

Lagom är bäst! 😳

Postat
Nepp, jag är sämstre! ☺️

...eller nej vänta nu 😲

sämstre såg alldeles för mycket ut som semla... DAMN YOU!

mmmm, semla ☺️

semla... 😳🙁

semla... 🙁

SEMLA!!! 😉

Postat
sämstre såg alldeles för mycket ut som semla... DAMN YOU!

mmmm, semla 😲

semla... 😳☺️

semla... 🙁

SEMLA!!! 😉

semlasemlasemlasemla ☺️

Postat
jag föredrar selma med vaniljkräm.

Det är så det ska vara

Det är så vi vill ha det nu

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.