Pazo Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 mmmm! igår åt vi kinamat.. eller thaimat eller ja. något sånt! Å clara orkade inte äta upp hela sin grönsakwok igår! Så jag äter de nu! Stekte till lite quorn och stekte woken igen . fan va gott! 😉
Micke H Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Jag har aldrig det här till er, killar...men jag älskar er! Vartenda en! Ur djupet av mitt hjärta! Ja, förutom Gote då...
Dingbats Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 mmmm!igår åt vi kinamat.. eller thaimat eller ja. något sånt! Å clara orkade inte äta upp hela sin grönsakwok igår! Så jag äter de nu! Stekte till lite quorn och stekte woken igen . fan va gott! 😳 Det är ett bra utkast, men det är några grejer du måste tänka på. Du skriver i en ganska vardaglig stil, och det kan man göra, men jag tycker ändå att du borde använda stor bokstav i början av meningar och egennamn, och vara noggrannare med att sätta skiljetecken rätt. Utropstecken kan vara bra för att skapa en viss känsla i texten, men du bör tänka efter varje gång om inte en punkt fungerar lika bra. Du har ett bra flyt i texten, man följer lätt den röda tråden. Bra! Skriv en andra version av texten där du tänker på grejerna jag påpekade, och lämna in det på torsdag eller mejla till mig. Glöm inte heller att sätta rubrik. Texten i sin nuvarande form sätter jag ett VG på.
Micke H Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 😳 Förlåt...jag gillar dig med! Lite sådär lagom... Guy love! Thats all there is! Guy love! Hes mine, im his! Theres nothing gay about it in our eyes!
Overkill Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Jag behöver inget mvg i svenska. jag behöver inget mvg i projektarbete
Overkill Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Det är ett bra utkast, men det är några grejer du måste tänka på. Du skriver i en ganska vardaglig stil, och det kan man göra, men jag tycker ändå att du borde använda stor bokstav i början av meningar och egennamn, och vara noggrannare med att sätta skiljetecken rätt. Utropstecken kan vara bra för att skapa en viss känsla i texten, men du bör tänka efter varje gång om inte en punkt fungerar lika bra. Du har ett bra flyt i texten, man följer lätt den röda tråden. Bra! Skriv en andra version av texten där du tänker på grejerna jag påpekade, och lämna in det på torsdag eller mejla till mig. Glöm inte heller att sätta rubrik. Texten i sin nuvarande form sätter jag ett VG på. 😳
Pico Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Mäh, vad äre för fel på människan. Vadå useless fucking bird, har de förväntat de skall vara ute och plöja på åkern liksom? 😳
Gote Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Förlåt...jag gillar dig med! Lite sådär lagom... Guy love! Thats all there is! Guy love! Hes mine, im his! Theres nothing gay about it in our eyes! Lagom är bäst! 😳
Micke H Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Lagom är bäst! 😳 Nej, det är jag som är bäst. 😉
Neosus Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 jag är ganska kass faktiskt... Nepp, jag är sämstre! 😉 ...eller nej vänta nu 😳
Fidden Postat 3 februari 2009 Trådstartare Postat 3 februari 2009 Nepp, jag är sämstre! ☺️ ...eller nej vänta nu 😲 sämstre såg alldeles för mycket ut som semla... DAMN YOU! mmmm, semla ☺️ semla... 😳🙁 semla... 🙁 SEMLA!!! 😉
Fidden Postat 3 februari 2009 Trådstartare Postat 3 februari 2009 får nöja mig med en kopp svart akffe
Neosus Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 sämstre såg alldeles för mycket ut som semla... DAMN YOU! mmmm, semla 😲 semla... 😳☺️ semla... 🙁 SEMLA!!! 😉 semlasemlasemlasemla ☺️
Gote Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 jag föredrar selma med vaniljkräm. Det är så det ska vara Det är så vi vill ha det nu 😆
Overkill Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 åka skidor i morgon 😆 ska bli -6°C, molnigt och blåsa cirka 1 m/s.
Recommended Posts