Overkill Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 jag lyckades med konststycket att inte krocka idag heller. 😄
Micke H Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Har lyckats fixa en ny spelning tills nu på lördag!
Gote Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Har lyckats fixa en ny spelning tills nu på lördag! You the man! 😄
Micke H Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Och vi tar tillfälligt tillbaka vår gamle trummis för det giget. 😱 Det bevisar väl ändå en av två saker. Antingen så skötte vi hela grejen skitsnyggt, och det var ett gemensamt beslut att låta honom gå. Eller så finns det ingen återvändo från Purify-familjen, mwuahahahahahahaha! 😄
Overkill Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Och vi tar tillfälligt tillbaka vår gamle trummis för det giget. 😱 Det bevisar väl ändå en av två saker. Antingen så skötte vi hela grejen skitsnyggt, och det var ett gemensamt beslut att låta honom gå. Eller så finns det ingen återvändo från Purify-familjen, mwuahahahahahahaha! 😄 Oj, det lär ni ångra. Ni inser väl att han kommer spela überfel bara för att jävlas med er? 😛
Gote Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Oj, det lär ni ångra. Ni inser väl att han kommer spela überfel bara för att jävlas med er? 😱 Purify i valstakt! 😄
Micke H Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Purify i valstakt! 😉 Grejen är bara att jag skulle gilla det! 😄
Gote Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Swingtakt vore nästan ännu häftigare! Definiera "häfitg"... 😉
Gote Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Grejen är bara att jag skulle gilla det! 😄 Valspit? 😉
Pico Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Ahapp, och ni är lika konstiga som vanligt? *känner sig hemma*
Micke H Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Micke Wiggum. Så...gillar du...att...göra........saker?
Pico Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Så...gillar du...att...göra........saker? Ett av de bästa klippen någonsin! 😉
Micke H Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Aldrig tänkt på det tidigare, men Ralph är ju seriöst pervers! 😉
Pico Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 Aldrig tänkt på det tidigare, men Ralph är ju seriöst pervers! 😉 Grabben går igång på att käka klister och kritor.
Pico Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 (redigerat) Jag skall banne mig käka tortillas ikväll. 😄 (Inte med kritor...) 😉 Redigerat 3 februari 2009 av Pico
Dingbats Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 robban bra låt va fett bra så jävla lack hörde du början av texten bläddra tillbaka fett bra en gammal gubbe filosofisk avslappnad hehe hahahaha jag tycker du också är härlig lasse tillsammans eller klas klasse här det går inte att skriva ut ingen av dem det finns bara en lyssna bara en sekund det finns papper ibland kan man ju mata handmata in jag ska fixa hennes text typ darin och jacob du jobbar fortfarande med krönikan eller är det är krönika mikaela du ska göra repsons skulle ta min a just det och vill inte du läsa min punkt nu hehe hahahahaha det är nåt magiskt här liksom jag ska bara ta och andas lite eh vad ska du göra jag kanske kan lära dig ett och annat om feng shui kära rasmus nu ska jag kolla jag har inte den här du fick ju här får du den awesome då säger jag hallå jag förstår inte att själva innehållet som sådant men finns alltid du har ju fått en del det var ju därför jag just det det var en bra fråga hela boken den här boken ska jag säga är guld värd den är väldigt väldigt matnyttig den här meningen låter ju jättekonstig textbindning sidan hundratio jag ska skriva det på tavlan också är det nåns krönika jag kan läsa ingen annan i den här klassen inte riktigt samma sak å andra sidan lycka till med känns som en liten barnrumpa hehehe vadå vad är det som är så konstigt emelie karl-axel du har ju en krönika jag är klar vill du finslipa den igen jag har läst den den här har jag ja det är den vill du okej får jag också ta ett papper då just det just det vad är det för fråga men jag har jätteont i ögat till biblioteket om du skickar okej
Gote Postat 3 februari 2009 Postat 3 februari 2009 robban bra låt va fett bra så jävla lack hörde du början av texten bläddra tillbaka fett bra en gammal gubbe filosofisk avslappnad hehe hahahaha jag tycker du också är härlig lasse tillsammans eller klas klasse här det går inte att skriva ut ingen av dem det finns bara en lyssna bara en sekund det finns papper ibland kan man ju mata handmata in jag ska fixa hennes text typ darin och jacob du jobbar fortfarande med krönikan eller är det är krönika mikaela du ska göra repsons skulle ta min a just det och vill inte du läsa min punkt nu hehe hahahahaha det är nåt magiskt här liksom jag ska bara ta och andas lite eh vad ska du göra jag kanske kan lära dig ett och annat om feng shui kära rasmus nu ska jag kolla jag har inte den här du fick ju här får du den awesome då säger jag hallå jag förstår inte att själva innehållet som sådant men finns alltid du har ju fått en del det var ju därför jag just det det var en bra fråga hela boken den här boken ska jag säga är guld värd den är väldigt väldigt matnyttig den här meningen låter ju jättekonstig textbindning sidan hundratio jag ska skriva det på tavlan också är det nåns krönika jag kan läsa ingen annan i den här klassen inte riktigt samma sak å andra sidan lycka till med känns som en liten barnrumpa hehehe vadå vad är det som är så konstigt emelie karl-axel du har ju en krönika jag är klar vill du finslipa den igen jag har läst den den här har jag ja det är den vill du okej får jag också ta ett papper då just det just det vad är det för fråga men jag har jätteont i ögat till biblioteket om du skickar okej Words... 😉
Recommended Posts