Dingbats Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 på torsdag börjar jag 12.30. chill 😑 Om du går upp åtta hinner du lösa kuben 135 gånger!
Emulator Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Appropå Fatar så tänker jag nog köpa mig en midikeyboard men jag vet inte för jag har ju en redan men den jag har har inga rattar skulle vilja ha rattar istället men jag vet inte om det behövs för jag kan ju ändå ändra i datorn men det vore ganska skönt att använda händerna mellan varven tipsar om M-aduio keystation pro 88 Finns bildwer på min myspace nedan. en jävla massa rattar, nio reglar, o knappar till förbannelse. 4600 spänn eller ngt, riktigt prisvärt. ÅÅ hammer action.
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 tipsar om M-aduio keystation pro 88 Finns bildwer på min myspace nedan. en jävla massa rattar, nio reglar, o knappar till förbannelse. 4600 spänn eller ngt, riktigt prisvärt. ÅÅ hammer action. Har sneglat lite på en sån faktiskt 😑 Visst har den inbyggda pianoljud oxå?
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Har annars tänkt skaffa mig en Edirol PCR-300 för just kontrollerna och smidigheten att använda den till Sonar 8 PE och sedan ett sjysst el-piano. Har länge funderat på det
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 ...emn ett sjysst elpiano kostar ju förbajje mig en hel årslön.. nästan. 😑
Pazo Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Jag antar att du vill ha mer tangenter än 2 oktaver. annars så funkar ju Novation Remote Sl klasserna 😑
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 (redigerat) Jag antar att du vill ha mer tangenter än 2 oktaver. annars så funkar ju Novation Remote Sl klasserna 🙂 Nä jag har redan en synt med 61 tangenter men jag vill ha fler... Syntar alltså...eller ja.. iinte syntar.. Har ju massor av ljud i datorn 🙂 Redigerat 2 februari 2009 av Neosus
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Fast de iofs sant.. Man kanske vill ha fler än 2 oktaver.. 🙂
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 ...eller ja Novation ser ju inte så dum ut iofs. Tack för tipset 🙂
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Jag vill ha TUSEN oktaver! Då får du skaffa rollerblades när du ska spela.
Pazo Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 ...eller ja Novation ser ju inte så dum ut iofs. Tack för tipset 🙂 Ska man hålla på å styra vst.er å programm å sånt så äre de fett skön att den har automap! 🙂 Så man slipper mappa grejerna själv 🙂
Dingbats Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Då får du skaffa rollerblades när du ska spela. Eller bara väldigt små fingrar.
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 ...fast jag vet inte hur jag vill ha det. Kanske är bättre att skaffa en kontrollgrej utan tangenter.. Fast de vore kul att ha en typ 2 oktavers midikeyboard när man bankar inte skitcoola basriff och samtidigt kunna ratta filter och så.. Hur brukar ni göra?
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Ska man hålla på å styra vst.er å programm å sånt så äre de fett skön att den har automap! 🙂Så man slipper mappa grejerna själv 🙂 Exakt det jag är ute efter.. Man vill ju komma igång på en gång
Pico Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 (redigerat) That's the way, a-ha, a-ha I like it... Seriöst, är inte den ungen lite creepy? Edit: Här, ifall det inte kopplar. Redigerat 2 februari 2009 av Pico
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 (redigerat) ...men Automap verkar inte fungera riktigt med Sonar 7 och 8 (var det nån som skrev bland kommentarerna på Youtube) 🙂 Redigerat 2 februari 2009 av Neosus
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Nej det får nog bli en Edirol PCR-300 eller PCR-500. Då bör det fungera eftersom det redan finns färdiga inställningar i Sonar (jag och midi lixom..) 🙂
Pazo Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Exakt det jag är ute efter.. Man vill ju komma igång på en gång Köp en sån då! Asfina är de 🙂
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Köp en sån då! Asfina är de 😄 Ja fast jag vet inte... 🙂 Man velar hit och dit. Nu blev jag intresserad av Mackie C4 istället (eller vad dom nu heter) Äh.. Jag har ju fyra rattar på min synt.. kan ratta på dom istället.. men de e int så kul när det inte händer nått 🙂 Den som får lever får C...vitamin 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 http://www.m-audio.com/products/en_us/Axiom61.html Har jag. Jättenöjd. Men skulle jag köpa nu skulle jag köpa den här: http://www.akaipro.com/mpk49
Recommended Posts