Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Appropå Fatar så tänker jag nog köpa mig en midikeyboard men jag vet inte för jag har ju en redan men den jag har har inga rattar skulle vilja ha rattar istället men jag vet inte om det behövs för jag kan ju ändå ändra i datorn men det vore ganska skönt att använda händerna mellan varven

tipsar om M-aduio keystation pro 88

Finns bildwer på min myspace nedan. en jävla massa rattar, nio reglar, o knappar till förbannelse. 4600 spänn eller ngt, riktigt prisvärt. ÅÅ hammer action.

Postat
tipsar om M-aduio keystation pro 88

Finns bildwer på min myspace nedan. en jävla massa rattar, nio reglar, o knappar till förbannelse. 4600 spänn eller ngt, riktigt prisvärt. ÅÅ hammer action.

Har sneglat lite på en sån faktiskt 😑

Visst har den inbyggda pianoljud oxå?

Postat

Har annars tänkt skaffa mig en Edirol PCR-300 för just kontrollerna och smidigheten att använda den till Sonar 8 PE och sedan ett sjysst el-piano. Har länge funderat på det

Postat (redigerat)
Jag antar att du vill ha mer tangenter än 2 oktaver. annars så funkar ju Novation Remote Sl klasserna 🙂

Nä jag har redan en synt med 61 tangenter men jag vill ha fler... Syntar alltså...eller ja.. iinte syntar.. Har ju massor av ljud i datorn 🙂

Redigerat av Neosus
Postat
...eller ja Novation ser ju inte så dum ut iofs. Tack för tipset 🙂

Ska man hålla på å styra vst.er å programm å sånt så äre de fett skön att den har automap! 🙂

Så man slipper mappa grejerna själv 🙂

Postat

...fast jag vet inte hur jag vill ha det. Kanske är bättre att skaffa en kontrollgrej utan tangenter.. Fast de vore kul att ha en typ 2 oktavers midikeyboard när man bankar inte skitcoola basriff och samtidigt kunna ratta filter och så.. Hur brukar ni göra?

Postat
Ska man hålla på å styra vst.er å programm å sånt så äre de fett skön att den har automap! 🙂

Så man slipper mappa grejerna själv 🙂

Exakt det jag är ute efter.. Man vill ju komma igång på en gång

Postat (redigerat)

...men Automap verkar inte fungera riktigt med Sonar 7 och 8 (var det nån som skrev bland kommentarerna på Youtube) 🙂

Redigerat av Neosus
Postat

Nej det får nog bli en Edirol PCR-300 eller PCR-500. Då bör det fungera eftersom det redan finns färdiga inställningar i Sonar (jag och midi lixom..)

🙂

Postat
Köp en sån då! Asfina är de 😄

Ja fast jag vet inte... 🙂

Man velar hit och dit.

Nu blev jag intresserad av Mackie C4 istället (eller vad dom nu heter)

Äh.. Jag har ju fyra rattar på min synt.. kan ratta på dom istället.. men de e int så kul när det inte händer nått 🙂

Den som får lever får C...vitamin 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.