Linus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Ich bin eine statistikdirne Oja! Treffen wir uns im Dorf? Ich bringe meine Zwillingschwester mit. 🙂
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Oja! Treffen wir uns im Dorf? Ich bringe meine Zwillingschwester mit. 🙂 Ist sie in Zahlen und in Scheiße?
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 haha, det är så kul att översätta fram och tillbaks med hjälp av babelfish. blir liksom helt annorlunda 🙂
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Fy vad hård jag är (thats what she said). Hade precis satt ihop dansbandsfestivalbidragen i en zipfil och skrivit en tråd, vilket jag börjat med direkt efter tolvslaget. Då fick jag ett PM om att ett sent bidrag hade skickats, vilket efter en titt i mailboxen visade sig stämma. 2 minuter efter deadline hade det skickats, och jag bara "nix bla bla bla, du får inte vara med". Elakt... Är jag en ond människa? 🙂
Emulator Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 ja, tycker jag. två minuter is nothing 😛 jag kan tänka mig fiddens egna ord om det gällt en inlupp eller nåt 🙂 🙂 menmen, regler e regler. å så.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 men grejen var ju den att jag redan fixat iordning allt och kände mig nöjd över att äntligen kunna släppa det där 🙂
Fidden Postat 2 februari 2009 Trådstartare Postat 2 februari 2009 hmm, det fick mig att tänka på en låt, fast jag vet inte VILKEN låt... det är någon textrad (minns inte språk) där någon säger något om att det var året som han sa ja till allt, för att sedan undra var det tog honom. Vad är det för låt? Säkert något pinsamt som man inte borde lyssna på 🙂
Fidden Postat 2 februari 2009 Trådstartare Postat 2 februari 2009 Aaah, jag kom på det. Krunegård. Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ur sin kropp. Ja, den heter så alltså 🙂
Fidden Postat 2 februari 2009 Trådstartare Postat 2 februari 2009 det är lite dött såhär på söndagsnatten. antar att ni ska jobba/plugga imorgon, era lohohoooosers
Fidden Postat 2 februari 2009 Trådstartare Postat 2 februari 2009 och här sitter jag, pank och arbetslös och kallar ER för losers 🙂
Fidden Postat 2 februari 2009 Trådstartare Postat 2 februari 2009 NÄHÄ; MAN SKA VÄL SOVA DÅ; KLOCKAN ÄR JU TROTS ALLT !:""
Pico Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Äsch då, somnade till lite vid 21, vaknade nu. Riktigt jävla lyckat.
Fidden Postat 2 februari 2009 Trådstartare Postat 2 februari 2009 Äsch då, somnade till lite vid 21, vaknade nu. Riktigt jävla lyckat. sånt där hatar jag när det händer, iallafall när planen var att sova hela natten... och så vaknar man "utvilad" innan natten ens börjat. kan ju ha o göra med att du inte sov nåt vidare igårnatt iofs 😱
Fidden Postat 2 februari 2009 Trådstartare Postat 2 februari 2009 Ibland när jag skriver i denna tråden, när det liksom verkar ha börjat ta sig lite aktivitetsmässigt, så dör allt... ungefär som när jag försöker tända grillen.
Fidden Postat 2 februari 2009 Trådstartare Postat 2 februari 2009 Förlåt... 😱 får väl skylla mig själv, man ska inte blåsa för tidigt på elden. Dont blow the dude on the first date, liksom.
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Jo det går som i vågor jävligt ojämna vågor dessutom. Ibland går det upp och ibland går det ner och ibland går det både upp och ner samtidigt men det är som med allt annat att man ibland är som en våg som väger upp men ner Fatar ni?
Pico Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 (redigerat) La mig ned ett tag och hoppades John Blund skulle klubba mig... men han har väl blivit varslad han med. 😱 Redigerat 2 februari 2009 av Pico
Neosus Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Appropå Fatar så tänker jag nog köpa mig en midikeyboard men jag vet inte för jag har ju en redan men den jag har har inga rattar skulle vilja ha rattar istället men jag vet inte om det behövs för jag kan ju ändå ändra i datorn men det vore ganska skönt att använda händerna mellan varven
Micke H Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Appropå Fatar så tänker jag nog köpa mig en midikeyboard men jag vet inte för jag har ju en redan men den jag har har inga rattar skulle vilja ha rattar istället men jag vet inte om det behövs för jag kan ju ändå ändra i datorn men det vore ganska skönt att använda händerna mellan varven 😱
Pazo Postat 2 februari 2009 Postat 2 februari 2009 Så overkill vill inte ha sjyssta rattar? Lite ghey!
Recommended Posts