Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Ich bin eine statistikdirne

Oja! Treffen wir uns im Dorf? Ich bringe meine Zwillingschwester mit. 🙂

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Oja! Treffen wir uns im Dorf? Ich bringe meine Zwillingschwester mit. 🙂

Ist sie in Zahlen und in Scheiße?

Postat

haha, det är så kul att översätta fram och tillbaks med hjälp av babelfish. blir liksom helt annorlunda 🙂

Postat

Fy vad hård jag är (thats what she said).

Hade precis satt ihop dansbandsfestivalbidragen i en zipfil och skrivit en tråd, vilket jag börjat med direkt efter tolvslaget. Då fick jag ett PM om att ett sent bidrag hade skickats, vilket efter en titt i mailboxen visade sig stämma. 2 minuter efter deadline hade det skickats, och jag bara "nix bla bla bla, du får inte vara med". Elakt...

Är jag en ond människa? 🙂

Postat

ja, tycker jag. två minuter is nothing 😛

jag kan tänka mig fiddens egna ord om det gällt en inlupp eller nåt 🙂

🙂

menmen, regler e regler. å så.

Postat

men grejen var ju den att jag redan fixat iordning allt och kände mig nöjd över att äntligen kunna släppa det där 🙂

Postat

hmm, det fick mig att tänka på en låt, fast jag vet inte VILKEN låt...

det är någon textrad (minns inte språk) där någon säger något om att det var året som han sa ja till allt, för att sedan undra var det tog honom.

Vad är det för låt? Säkert något pinsamt som man inte borde lyssna på 🙂

Postat

Aaah, jag kom på det. Krunegård. Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ur sin kropp. Ja, den heter så alltså 🙂

Postat

det är lite dött såhär på söndagsnatten. antar att ni ska jobba/plugga imorgon, era lohohoooosers

Postat
Äsch då, somnade till lite vid 21, vaknade nu. Riktigt jävla lyckat.

sånt där hatar jag när det händer, iallafall när planen var att sova hela natten... och så vaknar man "utvilad" innan natten ens börjat.

kan ju ha o göra med att du inte sov nåt vidare igårnatt iofs 😱

Postat

Ibland när jag skriver i denna tråden, när det liksom verkar ha börjat ta sig lite aktivitetsmässigt, så dör allt... ungefär som när jag försöker tända grillen.

Postat
Förlåt... 😱

får väl skylla mig själv, man ska inte blåsa för tidigt på elden.

Dont blow the dude on the first date, liksom.

Postat

Jo det går som i vågor jävligt ojämna vågor dessutom. Ibland går det upp och ibland går det ner och ibland går det både upp och ner samtidigt men det är som med allt annat att man ibland är som en våg som väger upp men ner

Fatar ni?

Postat (redigerat)

La mig ned ett tag och hoppades John Blund skulle klubba mig... men han har väl blivit varslad han med. 😱

Redigerat av Pico
Postat

Appropå Fatar så tänker jag nog köpa mig en midikeyboard men jag vet inte för jag har ju en redan men den jag har har inga rattar skulle vilja ha rattar istället men jag vet inte om det behövs för jag kan ju ändå ändra i datorn men det vore ganska skönt att använda händerna mellan varven

Postat
Appropå Fatar så tänker jag nog köpa mig en midikeyboard men jag vet inte för jag har ju en redan men den jag har har inga rattar skulle vilja ha rattar istället men jag vet inte om det behövs för jag kan ju ändå ändra i datorn men det vore ganska skönt att använda händerna mellan varven

😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.