Overkill Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 är inte det ungefär som att "lära sig" skriva ett korsord med hjälp av lösningen på sistasidan? nä. mer som att lära sig kvadreringsregeln när man ska räkna matte.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 ...eller nej förresten jag dricker bara skiten 🤪 Om mina beräkningar stämmer, var detta inlägg nr 120 000 i hela chatavdelningen.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 nä. mer som att lära sig kvadreringsregeln när man ska räkna matte. snarare som att lära sig p/q formeln, stor skillnad 🤪
Pico Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Ja-a 😄 penn hade ju inte så mkt att säga till om 🤪 Tack och lov, jag är faktiskt inget Penn-fan.
Neosus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Om mina beräkningar stämmer, var detta inlägg nr 120 000 i hela chatavdelningen. woohoo 🤪
Neosus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Skulle vilja att man flyttar upp söder till norr och flytta ner norr till söder gå de?
Pico Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Skulle vilja att man flyttar upp söder till norr och flytta ner norr till söder gå de? Ett spadtag i taget tänker du? 🤪
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 kan man inte flytta allt till samma ställe istället? typ en hög med folk, så man vet var man ska undvika att vara?
Pico Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 kan man inte flytta allt till samma ställe istället? typ en hög med folk, så man vet var man ska undvika att vara? Typ som längsta, fast ute i samhället?
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 nä, snarare tvärt om, som övriga forumet. så man slipper skiten liksom. 🤪
Pico Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 nä, snarare tvärt om, som övriga forumet. så man slipper skiten liksom. 😄 Mja, givetvis... 🙂 Jag är uhm... inverterad idag.. 🤪
Linus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Skulle vilja att man flyttar upp söder till norr och flytta ner norr till söder gå de? Slipa om nålen i kompassen så pilen sitter i andra änden. Om den är färgad, så måla om den också.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Om alla i hela världen samlas i en linje från typ nordnorge till sydafrika, och sedan kutar allt vad de har åt samma håll (söder eller norrut), så går det kanske skapa tillräckligt mycket energi för att rotera jorden så att norr blir söder?
Overkill Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Fidden är som han Patrik som är fysiker i Boston Tea Party-panelen. Samlar du på smurfar också, Fidden?
Linus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Du vet att om alla kineser skulle hoppa från en stol - samtidigt... ...så vilken stor stol de skulle behöva ha!
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Fidden är som han Patrik som är fysiker i Boston Tea Party-panelen. Samlar du på smurfar också, Fidden? Nä, jag har slutat med det. Jag glömde spika lufthål i burken, så de dog.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 vad gör man åt en touchpad-knapp som fastnar i nedtryckt läge?
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Jag postar min kub till dig Killis, så får du lösa den. Det ser inte bra ut med en olöst kub i byrålådan (vad ska folk tro egentligen??).
Overkill Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 haha. eller skriv ner vilka rutor som är vad så kan jag lösa den. 😆
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 isn't much that I feel I need a solid soul and the blood I bleed with a little girl and by my spouse I only want a proper house woo!
Overkill Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 like I care about material things like a social status
Recommended Posts