Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Det gäller att hitta dom där guldkornen i vardagen!

Japp!

Hur gör man för att inleda msn-konversationer med en tjej som aldrig startar dem själv utan att vara påträngande eller alltid snacka om samma sak?

Postat
Japp!

Hur gör man för att inleda msn-konversationer med en tjej som aldrig startar dem själv utan att vara påträngande eller alltid snacka om samma sak?

Man startar upp det hela såhär: "Nej men tjena snygging ska vi k....."

Postat
Man startar upp det hela såhär: "Nej men tjena snygging ska vi k....."

Det kanske är en bra idé.

Fast jag tror jag kör på att ladda ner en skiva som jag vet hon har hört och säger att den är bra när jag har hört den (för jag vet att den kommer vara bra). Fast den kommer ta typ ett halvt dygn att tanka.

Postat
Det kanske är en bra idé.

Fast jag tror jag kör på att ladda ner en skiva som jag vet hon har hört och säger att den är bra när jag har hört den (för jag vet att den kommer vara bra). Fast den kommer ta typ ett halvt dygn att tanka.

Ja det funkar oxå

Postat
Japp!

äsch, tycker hon du är påträngande svarar hon inte eller så blockar hon dig. tills dess är dörren öppen!

Postat
äsch, tycker hon du är påträngande svarar hon inte eller så blockar hon dig. tills dess är dörren öppen!

Sant, fast det finns ju förmodligen en ganska bred tröskel däremellan där hon motvilligt går med på att prata men stör sig på en egentligen.

Men jo du har rätt, det finns ju inget att förlora direkt.

Woo, nu går tankningen fort!

Postat
Sant, fast det finns ju förmodligen en ganska bred tröskel däremellan där hon motvilligt går med på att prata men stör sig på en egentligen.

Men jo du har rätt, det finns ju inget att förlora direkt.

Woo, nu går tankningen fort!

Vad är det för nått du ska lyssna på?

Postat
Japp!

Har hon fått tid nog att inleda en konversation själv? 😆

Maxima enim, patientia virtus. :rolleyes:

Postat
Har hon fått tid nog att inleda en konversation själv? 😆

Maxima enim, patientia virtus. :rolleyes:

Jodå. Men sen vill man ju inte sitta och vänta i en vecka heller bara för att inte verka påträngande.

Postat
Jodå. Men sen vill man ju inte sitta och vänta i en vecka heller bara för att inte verka påträngande.

Nepp, men om du håller ut en vecka kanske hon blir väldigt angelägen att ta kontakt.

Och om inte, ja då kanske det inte var mycket till span/kompis ändå. :rolleyes:

Postat
nu ska jag lära mig algoritmen: R' F R' B B R F' R' B B R R U'

och sen: F F U L R' F F L' R U F F

🤪

nu har jag bara den första kvar sen kan jag lösa kuben helt utantill 😄

Postat
nu har jag bara den första kvar sen kan jag lösa kuben helt utantill 🤪

är inte det ungefär som att "lära sig" skriva ett korsord med hjälp av lösningen på sistasidan?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.