Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Jag har ont i ryggen men det är nästan lite mysigt.
Overkill Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Det gäller att hitta dom där guldkornen i vardagen!
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Det gäller att hitta dom där guldkornen i vardagen! Japp! Hur gör man för att inleda msn-konversationer med en tjej som aldrig startar dem själv utan att vara påträngande eller alltid snacka om samma sak?
Neosus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Japp! Hur gör man för att inleda msn-konversationer med en tjej som aldrig startar dem själv utan att vara påträngande eller alltid snacka om samma sak? Man startar upp det hela såhär: "Nej men tjena snygging ska vi k....."
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Man startar upp det hela såhär: "Nej men tjena snygging ska vi k....." Det kanske är en bra idé. Fast jag tror jag kör på att ladda ner en skiva som jag vet hon har hört och säger att den är bra när jag har hört den (för jag vet att den kommer vara bra). Fast den kommer ta typ ett halvt dygn att tanka.
Neosus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Det kanske är en bra idé. Fast jag tror jag kör på att ladda ner en skiva som jag vet hon har hört och säger att den är bra när jag har hört den (för jag vet att den kommer vara bra). Fast den kommer ta typ ett halvt dygn att tanka. Ja det funkar oxå
Overkill Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Japp! Hur gör man för att inleda msn-konversationer med en tjej som aldrig startar dem själv utan att vara påträngande eller alltid snacka om samma sak? äsch, tycker hon du är påträngande svarar hon inte eller så blockar hon dig. tills dess är dörren öppen!
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 äsch, tycker hon du är påträngande svarar hon inte eller så blockar hon dig. tills dess är dörren öppen! Sant, fast det finns ju förmodligen en ganska bred tröskel däremellan där hon motvilligt går med på att prata men stör sig på en egentligen. Men jo du har rätt, det finns ju inget att förlora direkt. Woo, nu går tankningen fort!
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Sen är hon en sån där jobbig som alltid har på inte vid datorn, så man vet aldrig om hon är där eller inte.
Overkill Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Sant, fast det finns ju förmodligen en ganska bred tröskel däremellan där hon motvilligt går med på att prata men stör sig på en egentligen. Men jo du har rätt, det finns ju inget att förlora direkt. Woo, nu går tankningen fort! Vad är det för nått du ska lyssna på?
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Vad är det för nått du ska lyssna på? Sufjan Stevens - Illinois.
Overkill Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Illinois är ett jobbigt ord för med vissa fonter ser det ut som de tre första bokstäverna är samma.
Pico Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Japp! Hur gör man för att inleda msn-konversationer med en tjej som aldrig startar dem själv utan att vara påträngande eller alltid snacka om samma sak? Har hon fått tid nog att inleda en konversation själv? 😆 Maxima enim, patientia virtus.
Emulator Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Alltså, jag gillar ju latte. Mycket mjölk. Annarrs får det vara svart kaffe. en skvätt mjölk är inte bra.
Pico Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Illinois är ett jobbigt ord för med vissa fonter ser det ut som de tre första bokstäverna är samma. llllnols
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Har hon fått tid nog att inleda en konversation själv? 😆 Maxima enim, patientia virtus. Jodå. Men sen vill man ju inte sitta och vänta i en vecka heller bara för att inte verka påträngande.
Pico Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Jodå. Men sen vill man ju inte sitta och vänta i en vecka heller bara för att inte verka påträngande. Nepp, men om du håller ut en vecka kanske hon blir väldigt angelägen att ta kontakt. Och om inte, ja då kanske det inte var mycket till span/kompis ändå.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Sett matchen(-erna) ännu Fidden? Ja-a 😆 penn hade ju inte så mkt att säga till om
Overkill Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 nu ska jag lära mig algoritmen: R' F R' B B R F' R' B B R R U' och sen: F F U L R' F F L' R U F F
Overkill Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 algoritm är ett anagram av/på/för (vad säger man? ) logaritm
Overkill Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 nu ska jag lära mig algoritmen: R' F R' B B R F' R' B B R R U' och sen: F F U L R' F F L' R U F F 🤪 nu har jag bara den första kvar sen kan jag lösa kuben helt utantill 😄
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 idag har jag trimmat håret. utan avståndskam...
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 hur många här har den fingersättningen?
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 nu har jag bara den första kvar sen kan jag lösa kuben helt utantill 🤪 är inte det ungefär som att "lära sig" skriva ett korsord med hjälp av lösningen på sistasidan?
Recommended Posts