Micke H Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Jag tror att det värdefullaste du kan göra här i livet är att hitta någon du tycker om och kan öppna dig för. Behöver inte vara kärleksrelation, men att ha en person du kan lita på till 100% är värt all din vakna tid. ...mina tankar en tidig söndagsmorgon.
Micke H Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Nej, dom där två inläggen har ingenting med varandra att göra...
Emulator Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 GAH! jag skulle behöva lite mer pengar just nu. Eller rätt mycket. Eller så får jag lugna mig lite. Det blir väl det sistnämnda, osso lite kaffe på det 😱
Emulator Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Kaffet va gott 🙂 Fanken, om man brygger alldeles för starkt kaffe och kör hälften mjölk, så blir det: 1. Gott 2: möjligt att dricka upp jättefort. Egenskap två främjar intaget av stora mängder koffein under dagen, vilket ju får anses positivt.
Micke H Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Vafan, det är ju precis så jag brukar göra. 🙂 Fast inte hälften mjölk då, snarare runt 2/5-delar mjölk...
Emulator Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 hm. nu när jag tänker på det, kanske mer åt 3/7-delar? Hm. mellan 2/5-delar och 5/11-delar kvalar man nog in.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Jag tycker det är mycket godare med mjölk med lite kaffe än kaffe med lite mjölk. Typ fylla ett glas, som man druckit ur kaffet ifrån, med mjölk. En lätt smak av kaffe liksom =)
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Klockan är bara halv tre, tänka sig. Känns som det har vart hela dan redan.
Overkill Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 kul för dig... om vadå? jag borde göra lite naturkunskap kanske.
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 kul för dig... om vadå? jag borde göra lite naturkunskap kanske. Solipsism. Jag har inte bäddat sängen idag för det är chillsöndag har jag bestämt.
Neosus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 ...eller nej förresten jag dricker bara skiten 😆
Recommended Posts