Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Kan nån förklara varför det luktar rök här? Det har luktat rök hela dagen dessutom.. Fattar ingenting alltså?

Precis som om man vore torr i näsan lixom och röklukten i näsan.. har förföljt mig precis hela dagen.. Hajjar ingenting alltså.

Alltså nu kräver jag ett svar omedelbums

☺️

Postat

iiiiiiii hope my feet don't grow

i want to be buried in the snow

vet ni vad

jag tycker att alla borde ha otroligt meningsfulla och givande liv det vore mycket roligare då

Postat

nu ska jag prova att skriva ett inlägg med huvet i skrivbordet och händerna på tangentbordet utan att se vad jag gör

det är sånt man kan underhålla sig med å"emn lördaglväö om man inte har nåt bättre akternativ

Postat

När ni småpojkar har tråkigt så gör ni roliga saker

Men när vi stora karlar gör saker tillsammans... så blir det inte så roligt 😱

Postat
När ni småpojkar har tråkigt så gör ni roliga saker

Men när vi stora karlar gör saker tillsammans... så blir det inte så roligt 😱

När jag har tråkigt så är det oftast inte så kul. Typ sitta och skriva i världens bästa tråd mitt i natten och hoppas att det ska hända nånting revolutionerande nån gång.

Postat
När jag har tråkigt så är det oftast inte så kul. Typ sitta och skriva i världens bästa tråd mitt i natten och hoppas att det ska hända nånting revolutionerande nån gång.

Det e ju det som e så roligt när det inte händer fast man tror att det ska hända nångång fast det aldrig gör det

Lixom

Postat
Det e ju det som e så roligt när det inte händer fast man tror att det ska hända nångång fast det aldrig gör det

Lixom

Nej för nej liksom nej. Eller det är ju roigat aattttt inte aa 😱

gonatt nu får det vara nog

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.