Neosus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Kan nån förklara varför det luktar rök här? Det har luktat rök hela dagen dessutom.. Fattar ingenting alltså? Precis som om man vore torr i näsan lixom och röklukten i näsan.. har förföljt mig precis hela dagen.. Hajjar ingenting alltså. Alltså nu kräver jag ett svar omedelbums ☺️
Pico Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Nej för fasiken, nu blir det till att sova. Gnatt!
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Mouldhttp://e....org/wiki/Mould
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 iiiiiiii hope my feet don't grow i want to be buried in the snow vet ni vad jag tycker att alla borde ha otroligt meningsfulla och givande liv det vore mycket roligare då
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 nu ska jag prova att skriva ett inlägg med huvet i skrivbordet och händerna på tangentbordet utan att se vad jag gör det är sånt man kan underhålla sig med å"emn lördaglväö om man inte har nåt bättre akternativ
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Det kanske är bra att göra saker så bra man kan när man kan göra så att det blir bra om man kan eller kanske det kanske.
Neosus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 När ni småpojkar har tråkigt så gör ni roliga saker Men när vi stora karlar gör saker tillsammans... så blir det inte så roligt 😱
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 När ni småpojkar har tråkigt så gör ni roliga saker Men när vi stora karlar gör saker tillsammans... så blir det inte så roligt 😱 När jag har tråkigt så är det oftast inte så kul. Typ sitta och skriva i världens bästa tråd mitt i natten och hoppas att det ska hända nånting revolutionerande nån gång.
Neosus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 När jag har tråkigt så är det oftast inte så kul. Typ sitta och skriva i världens bästa tråd mitt i natten och hoppas att det ska hända nånting revolutionerande nån gång. Det e ju det som e så roligt när det inte händer fast man tror att det ska hända nångång fast det aldrig gör det Lixom
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Det e ju det som e så roligt när det inte händer fast man tror att det ska hända nångång fast det aldrig gör det Lixom Nej för nej liksom nej. Eller det är ju roigat aattttt inte aa 😱 gonatt nu får det vara nog
Recommended Posts