Neosus Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 HAHAHA ..vilken skitlåt jag håller på med. Tror jag lägger ner detta och gör en bra låt istället 😕
Fidden Postat 31 januari 2009 Trådstartare Postat 31 januari 2009 Hej, jag har käkat en stor chokladkaka och fått brutal huvudvärk av sockerchocken.
Micke H Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 Hej Micke!! *vink* *vink* 😛 Heeeeeeej Vilken skum dag! Skulle lära en tjejpolare spela trummor, men vi var båda så trötta att vi satt och snackade istället, och sen åkte hem till henne och kollade på The SHining. Och nu kollar vi på Youtube-videos som analyserar filmen. 😕
Dingbats Postat 31 januari 2009 Postat 31 januari 2009 tjejer är ju alltid bra jag börjar ana att hon den där tjejen som jag inte ska träffa i köpenhamn men som jag försöker hålla kontakt med på msn har ett liv. Hon är inte inne på msn klockan ett på en lördag.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Nya facebooköversättningen får mig att bli sugen på att grilla.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 och så tycker jag att den korrekta översättningen av "wall" borde vara plank.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Vad är det som är nytt? jag försökte svara på det, men blev stoppad av flood-control... så du får vänta 20 sekunder på svaret. Håll ut.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Översättningen är ny. Typ "like" blev grilla, jag menar gilla, wall heter logg (fast i mailen heter det gästbok) etc.
Dingbats Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Översättningen är ny. Typ "like" blev grilla, jag menar gilla, wall heter logg (fast i mailen heter det gästbok) etc. Okej, det måste vara några veckor sen då, för jag har inte märkt av att det har ändrats så länge jag har varit medlem.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 det kan vara så att man fick välja om man ville köra svensk version eller fortsätta med internationell tidigare, men att man nu var tvungen att köra svenska...
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Jaha, Pico... så du ska stanna uppe och kolla på St Pierre vs Penn alltså? ☺️
Pico Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Jaha, Pico... så du ska stanna uppe och kolla på St Pierre vs Penn alltså? ☺️ Ptja, sitter och haxxar lite Sparc, men det går inge bra. UFC skulle vara fin omväxling.
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Hahaa, det gick ändra tillbaks språket till engelska ☺️
Fidden Postat 1 februari 2009 Trådstartare Postat 1 februari 2009 Ptja, sitter och haxxar lite Sparc, men det går inge bra. UFC skulle vara fin omväxling. bara 2,5 timmar kvar tills det börjar ☺️
Pico Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 bara 2,5 timmar kvar tills det börjar ☺️ Går ju lite hockey medans man väntar iofs... ☺️
Neosus Postat 1 februari 2009 Postat 1 februari 2009 Nej fan nu börjar jag med Jazzen istället.. det här ger ju inget... Precis lika lite som.... som.........som...... ?
Recommended Posts