Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Hej Micke!! *vink* *vink* 😛

Heeeeeeej

Vilken skum dag! Skulle lära en tjejpolare spela trummor, men vi var båda så trötta att vi satt och snackade istället, och sen åkte hem till henne och kollade på The SHining. Och nu kollar vi på Youtube-videos som analyserar filmen. 😕

Postat

tjejer är ju alltid bra

jag börjar ana att hon den där tjejen som jag inte ska träffa i köpenhamn men som jag försöker hålla kontakt med på msn har ett liv. Hon är inte inne på msn klockan ett på en lördag.

Postat
Vad är det som är nytt?

jag försökte svara på det, men blev stoppad av flood-control... så du får vänta 20 sekunder på svaret. Håll ut.

Postat

Översättningen är ny. Typ "like" blev grilla, jag menar gilla, wall heter logg (fast i mailen heter det gästbok) etc.

Postat
Översättningen är ny. Typ "like" blev grilla, jag menar gilla, wall heter logg (fast i mailen heter det gästbok) etc.

Okej, det måste vara några veckor sen då, för jag har inte märkt av att det har ändrats så länge jag har varit medlem.

Postat

det kan vara så att man fick välja om man ville köra svensk version eller fortsätta med internationell tidigare, men att man nu var tvungen att köra svenska...

Postat
Jaha, Pico... så du ska stanna uppe och kolla på St Pierre vs Penn alltså? ☺️

Ptja, sitter och haxxar lite Sparc, men det går inge bra. UFC skulle vara fin omväxling.

Postat
Ptja, sitter och haxxar lite Sparc, men det går inge bra. UFC skulle vara fin omväxling.

bara 2,5 timmar kvar tills det börjar ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.