Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja, en av sakerna jag tänkt ta upp i alla fall.

Och sen kanske berätta om hur vi lirade hela Burden alla fem akustiskt inne i lokalen. Och en del...ännu mer udda saker. 😮

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat
Ikväll ska jag skriva bandets första nyhetsbrev. Vi börjar få tillräckligt många prenumeranter nu, så att det är värt det. 😛

Woohoo 😮

Postat
Tja, en av sakerna jag tänkt ta upp i alla fall.

Och sen kanske berätta om hur vi lirade hela Burden alla fem akustiskt inne i lokalen. Och en del...ännu mer udda saker. 😮

Woohoo 😛

Postat

Jag har aldrig skrivit ett nyhetsbrev förut. 😮

Men jag har ett bra exempel på ett grymt nyhetsbrev som jag fick från Pain of Salvation i alla fall. Dom skickar ut ett varje år typ...får se hur aktiv jag orkar vara med det där.

Postat
Påminner om en del av de dokument man producerar på jobbet som ingen läser. Brukar kallas "write-only"... 😮

underbart 😛

Postat

Har någon tips på internetbutiker där man kan beställa eget tryckt material för bandet? Förutom Vod Records alltså...

Postat
Hej, såg er förra lördagen då ni spelade och tyckte att ni var så himla bra. kommer ni ha någon ny spelning snart?

Vi börjar få fans. 😮 Jag kanske borde läsa Myspace-mailen oftare...

Postat

Balancing selection är väl typ en sorts naturligt urval, som gör att en kombination av olika genotyper eller fenotyper gynnas?

Postat
Vågar man lämna datorn på å öppen över helgen?

Man får ju sjysst uppload om man gör de

men undra om de är så bra för datorn 🙂

😛

Postat
Edvin Lindström har just svarat på frågan "Tror du att Micke Hasselqvist har haft telefonsex? " om dig. Klicka här om du vill veta mer. för 2 sekunder sedan

😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.