Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag är besluten att tycka Linndrum är GRYM!

Bara för att jag fick linnljud så gjorde jag ett refill och en 80 talspastisch bara så...

I löve Linndrum!

Redigerat av drloop
Postat
Jag är besluten att tycka Linndrum är GRYM!

Bara för att jag fick linnljud så gjorde jag ett refill och en 80 talspastisch bara så...

I löve Linndrum!

Jag brukar faktiskt använda linndrum

De grymmaste av all med dem är ju pukorna!

PLAF PLAF PLAF PLAF! Sjukt feta ☺️

drloop (oregistrerad)
Postat

Nykär i Linn...

Världens bästa trummaskin.

Jag har faktiskt jobbat med en Linn 9000 när den var ny. Världens potentiellt bästa trummaskin. Men buggade så mycket så man blev skogstokig.

Postat

Det kommer bl.a. linndrum till sessiondrummer i nya uppdateringen till Cakewalk Sonar 8 som kommer i februari som jag kommer att ladda ner... det kommer att bli bra hoppas jag.

Bra bra!

Postat
Nostalgitripp!

De jag skrev kommer från HYPER HYPER!! Typ Första scooterlåten från 93 nåt sånt 😆

Var du ens född då? ☺️

Postat
Ja e ju fan 86a! Vi hängde ju med i eurosvängarna när de begav sig! Nostalgi ju! 😆

Overkill å dingbats däremot var ju typ 2-3 år då 😄

Jag tog studenten -91... ☺️

Postat
Jag vill ha en ny Honda Accord 😆

Är det nåt fel på din gamla? ☺️

Postat
Jag klarar nog av att kompromissa fast jag är ändå mer dragen... till att vilja sitta ensam och skapa därför att när jag kommer på nått som jag tycker är skitbra så har jag svårt att släppa idén om nån annan tycker annat och har andra ideér så jag föredrar att skapa musik själv men däremot så kan nån annan gärna skriva text och sånt som jag är dålig på. Fast om man spelar i band och jammar så funkar det bra att skriva låtar på det viset men det kräver ju sitt av bandet då...

Hajjaru

Jag har skitsvårt att ta emot kritik på mina idéer! Jag vet bäst själv vad mina idéer ska användas till! ☺️

Är urusel på lagarbete...

Postat
Ja för det är bara en Honda Civic 😛

Det räcker inte med att köpa en uppgradering då?

Postat
Gamla människor är gamla!

De är inte bara gamla, de är människor också.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.