drloop (oregistrerad) Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 (redigerat) Jag är besluten att tycka Linndrum är GRYM! Your browser does not support the HTML5 audio tag Bara för att jag fick linnljud så gjorde jag ett refill och en 80 talspastisch bara så... I löve Linndrum! Redigerat 30 januari 2009 av drloop
Pazo Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Is evererybody on the floor? We put som energy into this place! I want to ask you something Are you reade for the sounde of SCOOOOOOOOOTEEEEEERRR!!!!!!?!?!?!?
Pazo Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Jag är besluten att tycka Linndrum är GRYM! Your browser does not support the HTML5 audio tag Bara för att jag fick linnljud så gjorde jag ett refill och en 80 talspastisch bara så... I löve Linndrum! Jag brukar faktiskt använda linndrum De grymmaste av all med dem är ju pukorna! PLAF PLAF PLAF PLAF! Sjukt feta ☺️
Pazo Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 FASTER! Nostalgitripp! De jag skrev kommer från HYPER HYPER!! Typ Första scooterlåten från 93 nåt sånt ☺️
drloop (oregistrerad) Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Nykär i Linn... Världens bästa trummaskin. Jag har faktiskt jobbat med en Linn 9000 när den var ny. Världens potentiellt bästa trummaskin. Men buggade så mycket så man blev skogstokig.
Neosus Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Det kommer bl.a. linndrum till sessiondrummer i nya uppdateringen till Cakewalk Sonar 8 som kommer i februari som jag kommer att ladda ner... det kommer att bli bra hoppas jag. Bra bra!
Pazo Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Scooter - Nessaja! Är ju fan grymm! VAFAN! Jag tycker inte scooter är dåliga om man tänker "nostalgi å va bra denna var förr!" ☺️ UTS UTS UTS
Gote Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Nostalgitripp! De jag skrev kommer från HYPER HYPER!! Typ Första scooterlåten från 93 nåt sånt 😆 Var du ens född då? ☺️
Pazo Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Var du ens född då? ☺️ Ja e ju fan 86a! Vi hängde ju med i eurosvängarna när de begav sig! Nostalgi ju! 😆 Overkill å dingbats däremot var ju typ 2-3 år då 😄
Gote Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Ja e ju fan 86a! Vi hängde ju med i eurosvängarna när de begav sig! Nostalgi ju! 😆 Overkill å dingbats däremot var ju typ 2-3 år då 😄 Jag tog studenten -91... ☺️
Gote Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Jag vill ha en ny Honda Accord 😆 Är det nåt fel på din gamla? ☺️
Neosus Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Är det nåt fel på din gamla? ☺️ Ja för det är bara en Honda Civic 😆
Micke H Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Jag klarar nog av att kompromissa fast jag är ändå mer dragen... till att vilja sitta ensam och skapa därför att när jag kommer på nått som jag tycker är skitbra så har jag svårt att släppa idén om nån annan tycker annat och har andra ideér så jag föredrar att skapa musik själv men däremot så kan nån annan gärna skriva text och sånt som jag är dålig på. Fast om man spelar i band och jammar så funkar det bra att skriva låtar på det viset men det kräver ju sitt av bandet då... Hajjaru Jag har skitsvårt att ta emot kritik på mina idéer! Jag vet bäst själv vad mina idéer ska användas till! ☺️ Är urusel på lagarbete...
Gote Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Ja för det är bara en Honda Civic 😛 Det räcker inte med att köpa en uppgradering då?
Gote Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Gamla människor är gamla! De är inte bara gamla, de är människor också.
Recommended Posts