Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Kan ni lagspela när ni skapar, typ skriver låtar? Eller är ni sådana som inte klarar av att kompromissa med det ni gör?

Jag är nog mer det senare alternativet...

Postat
Kan ni lagspela när ni skapar, typ skriver låtar? Eller är ni sådana som inte klarar av att kompromissa med det ni gör?

Jag klarar både och. Om jag visar upp en låt för andra för ett samarbete så har jag ju redan bestämt att det är okej om slutresultatet blir helt annorlunda än jag skulle ha gjort det själv. Vill jag bestämma varenda detalj så kör jag det på mitt soloprojekt istället.

Postat (redigerat)

Unknown robot (identified by hit on 'robots.txt') 0+5 280 Bytes 28 Jan 2009 - 17:57

0 = ingen crawler har sökt sig till robots.txt

+5 = lyckade "crawls" eller indexeringar om du så vill.

😆

5 lyckade indexeringar på 0 försök känns ju... märkligt.

Redigerat av Pico
Postat

Jag klarar nog av att kompromissa fast jag är ändå mer dragen... till att vilja sitta ensam och skapa därför att när jag kommer på nått som jag tycker är skitbra så har jag svårt att släppa idén om nån annan tycker annat och har andra ideér så jag föredrar att skapa musik själv men däremot så kan nån annan gärna skriva text och sånt som jag är dålig på. Fast om man spelar i band och jammar så funkar det bra att skriva låtar på det viset men det kräver ju sitt av bandet då...

Hajjaru

Postat
Jag klarar nog av att kompromissa fast jag är ändå mer dragen... till att vilja sitta ensam och skapa därför att när jag kommer på nått som jag tycker är skitbra så har jag svårt att släppa idén om nån annan tycker annat och har andra ideér så jag föredrar att skapa musik själv men däremot så kan nån annan gärna skriva text och sånt som jag är dålig på. Fast om man spelar i band och jammar så funkar det bra att skriva låtar på det viset men det kräver ju sitt av bandet då...

Hajjaru

Jag är som grahn

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.