Fidden Postat 28 januari 2009 Trådstartare Postat 28 januari 2009 kommer också ihåg den där armbågsmatchen, ett av få misstag av "Big" John McCarthy. LET'S GET IT ON!
Micke H Postat 29 januari 2009 Postat 29 januari 2009 Ouch! Intressant gårdag... tidigare ragget kom aldrig, vilket var lite skönt...träffade en ny tjej. Som enligt min tjejpolare är ohjälpligt kär i nån annan. Som trots det bjöd upp mig på dansgolvet. Sen helt plötsligt bara drog hon, utan att ens säga hejdå... Träffade henne på tunnelbanan hem, hon betedde sig som om ingenting hade hänt. Brydde mig inte om att be om telefonnummer eller så...men så gav hon mig en djup fucking kram när vi sade hej då... Tjejer... 😉 Can't live with them, can't shoot them!
Micke H Postat 29 januari 2009 Postat 29 januari 2009 Jag hatar dubbla signaler! Hur fan ska man bete sig då? 😉
Pazo Postat 29 januari 2009 Postat 29 januari 2009 Jahapp! Då vare adblock som gjorde så att myspaceplayern inte kom fram!
Pazo Postat 29 januari 2009 Postat 29 januari 2009 jaha. även om jag whitelistar hela myspace så funkar de inte 😆
Pazo Postat 29 januari 2009 Postat 29 januari 2009 Ligger i soffan. Lite sådär småbakis men ändå inte. Fett seg å lite konstig i skallen 😆 Tvätta kläder nu vid 11!
Recommended Posts