Jump to content
Annons

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)
Postat
den är ju likadan som den förra bara att alla pixlar är annorlunda ju!

Bra blandad mao

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)
Postat

åsså adda jag dingbats

drloop (oregistrerad)
Postat
mäh! äru västgöte! 😐

Kosmos... ligger väl i västergötland också?

drloop (oregistrerad)
Postat

OVERKILL ADDAD, capslock eller?

drloop (oregistrerad)
Postat

Osso Pazo.

N8

Postat

förresten ni vet den där nya coca cola-reklamen? den såg jag i somras på coca cola-museet, en typ 20 minuter lång kortfilm. 🙂 dom intervjuade en del av figurerna i den. 😄 ska se om jag hittar på youtube.

Postat
Det har jag!

Istället för att ta sida 100 eller inlägg 3000 så drack jag massa öl, och knullade... japp! Känns värt de....

du måste seriöst lära dig att prioritera. 🙂

Postat
Det har jag!

Istället för att ta sida 100 eller inlägg 3000 så drack jag massa öl, och knullade... japp! Känns värt de....

Bara någon som är riktigt Längsta-beroende måste försöka konstatera en sån sak för att det skall kännas ok. 🙂

Postat

Visst var det ok att göra så på den tiden? Man fick väl böter, men det påverkade inte matchen eller? 😄

Jag gillar att killen inte tycks reagera det minsta 🙂

Postat
Visst var det ok att göra så på den tiden? Man fick väl böter, men det påverkade inte matchen eller? 😄

Jag gillar att killen inte tycks reagera det minsta 🙂

Jag tänkte på det där när jag såg MacGyver vs Buddha igår. Var det mer våldsamt back in the days? Har det skett några regeländringar

eller är dagens UFC bara "mesigare"? 😄

Har något minne om en svart kille som ligger på rygg och armbågar sin motståndare typ 10ggr i huvudet innan domaren bryter matchen.

Postat
Jag tänkte på det där när jag såg MacGyver vs Buddha igår. Var det mer våldsamt back in the days? Har det skett några regeländringar

eller är dagens UFC bara "mesigare"? 🙂

Har något minne om en svart kille som ligger på rygg och armbågar sin motståndare typ 10ggr i huvudet innan domaren bryter matchen.

ja det stämmer, från början fanns det "inga regler". I verkligheten fanns det två, typ inte peta i ögonen eller bitas. Sedan dess har det införts mer och mer regler, men jag är ganska glad att det inte ser ut som det gjorde i början. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.