Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

japp

EDIT: och nu måste jag komma på någonting smart att säga här på toppen på sida 700...

Jag kör på ett citat!

Citat
I must assume that you hold intelligent discourse in the highest contempt, otherwise you would not assail against it daily.
Redigerat av Micke H
Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

heja vad den där klubben i de där gamla böckerna nu hette. å-någonting? fan störande, är så sjukt nära att komma på det men det lossnar inte riktigt. 😛

Postat

Nån som kör Linux?

while true; do xgamma -rgamma ".$RANDOM" -bgamma ".$RANDOM" -ggamma ".$RANDOM" ; sleep 0.05; done

Efter det:

xgamma -gamma 1

Postat

Eller den här är bättre egentligen:

perl -e '$|=1;$t=0;while(1){$r=sin($t/15)/2+.6;$g=sin($t/15+2.1)/2+.6;$b=sin($t/15+4.2)/2+.6;print "xgamma -rgamma $r -ggamma $g -bgamma $b\n";select undef,undef,undef,0.1;$t++}'|bash

Jag är ingen idiot som postar farliga saker, det är bara att undoa det med xgamma -gamma 1 efter.

Postat

Jag åkte ner till replokalen och riffade lite för mig själv för engångsskull

...och kom inte med något snuskigt svar nu 😛

Postat
  Neosus sa:
Jag åkte ner till replokalen och riffade lite för mig själv för engångsskull

...och kom inte med något snuskigt svar nu 😛

Jag gissar på att du verkligen utforskade med dina händer upp och ned längs halsen.

Postat
  Krokodil sa:
Jag gissar på att du verkligen utforskade med dina händer upp och ned längs halsen.

"Halsen". Det ska jag börja kalla den.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.