Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Rökt från varbergs fiskexport.

60af8cb53d74da640a3af002b8d56765_180x300.jpg

Jag la äggröran på ena halvan av talriken, och fisken på den andra... Hade plockat ur ryggraden, men övriga ben käkade jag nog i princip upp.

Redigerat av Fidden
Postat

alltså vad är poängen med att dra internskämt för folk som absolut inte fattar?

(för facebooktöntarna kan ni ju kolla min senaste status så ser ni liksom varför jag undrar denna sak)

Postat
  Overkill sa:
alltså vad är poängen med att dra internskämt för folk som absolut inte fattar?

(för facebooktöntarna kan ni ju kolla min senaste status så ser ni liksom varför jag undrar denna sak)

funderade på samma sak innan, men antog att du var initierad... 😄

Postat

Jay Leno tjänar 18 miljoner om året, det är 1.5 miljoner i månaden, det är 75000 kr om dagen, det är 9375 kr i timmen.

Rätt ok, va?!

Postat (redigerat)

Ja tänk om man fick ta hans jobb några timmar/månad så skulle kassan drygas ut rejält!

Edit: Om jag jobbade tre timmar med hans lön/månad så skulle det ändå bräcka min nuvarande månadslön

Redigerat av slejnard
Postat
  debatt sa:
Jay Leno tjänar 18 miljoner om året, det är 1.5 miljoner i månaden, det är 75000 kr om dagen, det är 9375 kr i timmen.

Rätt ok, va?!

Vill veta var du hittat de där siffrorna. Nu har han ju produktionsbolag (och säkert andra bollar i luften), så de där 18 miljonerna du nämner

kanske kommer från just tjänsten som tv-host, men hans årliga inkomster är bra mycket högre än så där. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.