mattson Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 det gÄr inte att ha midiout med mitt ljudkort. det blir bara ljud nÀr jag stÀller midiout pÄ microsoft wavetable, och dessutom strular ljudet. vad ska jag ha för instÀllningar? hjÀlp Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 ska du ha ut midisignalen till en synth lr vadĂ„? fattar inte.. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
mattson Postat 22 november 2004 TrÄdstartare Dela Postat 22 november 2004 jag vill kunna höra midisignalen. jag fÄr utslag pÄ att det finns en midisignal men det hörs inget. och ibland har jag ljud men att det försvinner efter ett tag (med microsoft wavetable. det funkar ibalnd nÀr jag anvÀnder microsoft wavetable, men strular. och jag antog att jag skulle anvÀnda ljudkortets midi. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 lÄter som om det Àr nÄt felinstÀllt i mjukvaran.. jag kopplade iofs bara in mitt midiklaviatur sen funkade det.. men det Àr ju usb. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.