Hornermusic Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 (redigerat) Hej !! Jag heter Jennie och jag är ny här på sidan. Jag älskar musik. Framförallt filmmusik. Jag har många soundtarcks från många olika filmer. Jag diggar James Horner och många fler. Jag tycker även om Enya. Sången Caribbiean Blue är mycket fin. Redigerat 1 januari 2009 av Hornermusic
Memphis Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Tja och välkommen! Vi har samma musiksmak. 😉 Jag är galen i filmmusik. Både att lyssna på och skapa. Hoppas du kommer trivas här. Gör du egen musik? Mvh Memphis
creel (oregistrerad) Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Välkommen, en tråd just om James Horner är ny och aktiv. Passande för dig. 😉
Hornermusic Postat 1 januari 2009 Trådstartare Postat 1 januari 2009 Välkommen, en tråd just om James Horner är ny och aktiv. Passande för dig. 😉 Ja, jag har upptäckt den. Och jag älskar den tråden. Även musiken till filmen Deep Blue Sea är mycket fin. (Ej Horners musik)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.