Anders F Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Ville bara önska er alla ett gott nytt år. Har varit ett roligt år 2008 tycker jag. Går med spänning in i 2009 för att se vart livet för en. Har ni några goa nyårslöften? Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Men funderar på löftet att planera min tid bättre så att flickvännen inte ska bli lika drabbad av tidsbristen 2009. MVH Anders
ake Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 (redigerat) Nyårslöfte. Inte köpa fler pluggar som jag egentligen inte behöver. Förutom nån UAD, eller två.... 😛 Och Gott Nytt. Åke Redigerat 31 december 2008 av ake
jossman Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Gott Nytt lycka till...min fru e irriterad på ljudet från el-gitarren utan att den e ikopplad
Matilda (oregistrerad) Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Jaa Gott Nytt År!!! 😎 Jag brukar aldrig avge nyårslöften för det brukar aldrig gå speciellt bra att hålla dom iaf... 😛 men i år får det nog blir att försöka köpa julklappar lite tidigare än dagen innan julafton nästa år, samt att öva trummor lite mer aktivt än att leta cymbaler år 2009...
debatt Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 (redigerat) Gott Nytt År - va e d?? Jaså, ni menar så! Jaja, det firar jag aldrig ändå... direkt Mitt nyårslöfte? Att verkligen tro på ett bättre år nästa år!!! GOTT NYTT ÅR 2009 ALLESAMMANS!!!!!!!!!! 😛 grönt thé//:debatt Redigerat 31 december 2008 av debatt
Valle Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Så där i all hastigast... jag har en fest att hålla i... Lustigt att en moderator tar sig friheten att posta ett så off-topic-ämne i en "allmän[t]" tråd om musik... Hade det varit jag — oj oj oj! Gott Nytt på er era jävlar 😛
Staffonly Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Gott nytt år får väl jag också önska! Och jag har för första gången avlagt ett nyårslöfte 😛 : att efter bästa förmåga ställa upp skorna på skohyllan (eftersom den alltid tycks vara tio centimeter för långt bort!!).
Assar Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Nyårslöften? Bara de gamla vanliga: - Börja motionera - Äta nyttigare - Jobba mindre - Inte köpa så många onödiga (läs: roliga) prylar - Vara snäll - Sitta mindre vid datorn - Göra bättre musik Ni vet, allt sånt där som aldrig funkar ...
base10 Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Tråkigt nyårsfirande i år 😎 Mitt löfte blir att se till att göra det bättre nästa år... 😛
djstyler Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 gott nytt år kära studiovänner!! mitt nyårs löfte blir att ägna mindre tid i hemmastudion och mer tid åt pluggandet!
kvd669o Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 GOTT NYTT ÅR 2009 ALLA VÄNNER PÅ DETTA SUVERÄNA FORUM SOM HJÄLPT MIG OCH MÅNGA ANDRA 😛
Stonerbox Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Gott nytt år och skål! Nyårslöfte...? Att dra på som bara den med nya bandet och skriva underbara låtar känns som en bra ide. Så där har jag nog mitt. 😛 God fortsättning bröder och systrar nu bär det av in i ett nytt låtsas år!
Becker Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Gott nytt år! Nyårslöften är till för att brytas därför blir det inget!
Fidden Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 känns ju bara lite tragiskt att sitta här och skriva på nyårsafton när det smäller utanför 😉 Mina nyårslöften är att fylla 30 och skaffa ett jobb.
Opiiate Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Vad finns det att fira? ... ett nytt år av misär i världen? 😉 Gott Nytt ÅR!
neriks Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Gott Nytt År! Inga nyårslöften för min del. Jag klarar ändå aldrig av att hålla dem! 😉
slejnard Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Gott nytt år! 😉 Inga löften. Tacksam att raketerna funkade så man fick behålla fingrarna. 🙂 Ha ett rockigt 2009 Forumiter!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Ville bara önska er alla ett gott nytt år. Har varit ett roligt år 2008 tycker jag. Går med spänning in i 2009 för att se vart livet för en. Har ni några goa nyårslöften? Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Men funderar på löftet att planera min tid bättre så att flickvännen inte ska bli lika drabbad av tidsbristen 2009. MVH Anders Du borde veta bättre din fjant! 😄
MicMP Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Gott nytt år folks! 😄 Nyårslöften: träna mer (i år igen), starta skivbolag och sluta kugga tentor. Lättare sagt än gjort hehe
DieHard (oregistrerad) Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Ja lovade mig själv att jag ska fortsätta äta mera skräpmat och gå upp i vikt. Köpa mera prylar när jag har råd eller inte råd. Fortsätta vara odräglig, både här och i vanliga livet. Fortsätta sova till minst kl.12 och inte skaffa ett jobb i år heller. Stålarna, de får ni bidra mig med i era jävla lutheraner!!
laxlaxlax Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Fick förklara för damen jag höll om vid tolvslaget vad ett plåtreverb var för något eftersom det är mitt nyårslöfte att bygga ett sånt. 😄
Rabieshund Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Fan mitt nyår var great! Förra var en katastrof så det känns bra att det var så kul den här gången! Lagom med öl, trevligt folk i en liten stuga och en mysig flicka att pussa på.. 😛 Mitt nyårslöfte är att satsa hårt på fotokarriären.
Hellpig Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 (redigerat) Gott nytt år! För att ingen skall känna sig förfördelad så har jag flyttat denna tråd till off-topic eftersom det är vad den är och det på intet sätt gör dess trevliga innehåll mindre trevligt. Redigerat 1 januari 2009 av Hellpig
SadamJR Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 känns ju bara lite tragiskt att sitta här och skriva på nyårsafton när det smäller utanför 😉 Mina nyårslöften är att fylla 30 och skaffa ett jobb. Ja, klippa dig behöver du ju knappast. Ska försöka vara snällare mot mig själv
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.