Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har någon bra förslag på prisvärd och skön Midi-klaviatur till Ableton? Sitter just nu kör med min latop och det är lite småtrist att inte ha några rattar att använda. Vad behöver man sedan för att kunna koppla in sitt Ableton till sin DJ-utrustning och köra Live. Använder själv Macbook och M-Audio Firewire ljudkort, CDJ 800 CD Decks. Jag är lite grön fortfarande på programmet och skulle uppskatta all hjälp, även länkar till bra sidor om detta.

Hälsningar,

Andreas

Annons
Postat
Funderar på en simpel M-Audio midi.klaviatur.

M-Audio Oxygen 8

M-Audio Oxygen 8 v2 är ett bra val. Billigt och bra. Massor med rattar och inställningar att leka med 😉

Postat
Funderar på en simpel M-Audio midi.klaviatur.

M-Audio Oxygen 8

M-Audio Oxygen 8 v2 är ett bra val. Billigt och bra. Massor med rattar och inställningar att leka med 😆

Tack för den snabba responsen - kommer nog bli en sådan från Thomann i dagarna.

• 2 veckor senare...
Postat

Korgs nano serie kanske är ett alternativ också, jag funderar starkt på att införskaffa deras pads iallafall. Just för den höga kvalitén till ett så pass lågt pris.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.