Jump to content
Annons

Sustain-pedalen ökar volymen...

Recommended Posts

Mårten (oregistrerad)
Postat

Hej, när jag trycker ned syntens sustain-pedal ökar volymen på soundet på t.ex. NN-XT. Jag kan inte för mitt liv förstå vad det beror på. Tips, någon?

Gott Nytt År!

Mårten

Annons
Postat

Det slog mig plötsligt (Aj!) ....

Varför uppfinna hjulet på nytt? Det enda som skiljer mot tidigare är ju källan för musiken. I övrigt finns kanske inte anledning att ändra hanteringen för en DJ?

Det krävs naturligtvis 2 Spotify-konton och (ev) två datorer, kopplade till en mixer. Egentligen samma princip som 2 skivtallrikar och en mixer. Borde inte det funka?

Postat

Varför uppfinna hjulet på nytt? Det enda som skiljer mot tidigare är ju källan för musiken. I övrigt finns kanske inte anledning att ändra hanteringen för en DJ?

Det krävs naturligtvis 2 Spotify-konton och (ev) två datorer, kopplade till en mixer. Egentligen samma princip som 2 skivtallrikar och en mixer. Borde inte det funka?

Nu är jag väldigt förvirrad....eller så är jag bara full...

Nej...får dricka mer tills jag fattar...

Postat

Nu är jag väldigt förvirrad....eller så är jag bara full...

Nej...får dricka mer tills jag fattar...

Vaff... hur gick det där till? Det skulle ju vara svar i ett helt annan tråd ... förstår om du är förvirrad.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.