Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

För mycket Sovjetiskt gymnastiksalsreverb på den demo jag lyssnade på. Skulle behövas fler ljudexempel. Svårt att tro att ett piano på enbart 250 MB sampling skullle vara tillfyllest. Trenden går ju mot rena monstersamplingarna

som t ex QL:s pianon som ligger på 40 - 90 GB per flygel men priserna blir ju därefter.

Postat

Jag tycker inte det verkar förtroendeingivande om man smetar ned den enda ljudexemplet på sidan med ett jobbigt reverb som får det att låta Naxos lång väg.

Demon säger kanske betydligt mer? Det viktiga är att jämföra, jämföra i så bra ljudkvalitet som möjligt, helst i lossless.

Postat

Tycker inte den lät speciellt bra alls,lyssna då hellre på pianoteqs liknande piano plugg då den enligt mig håller högre kvalitet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.