Mindsong Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 (redigerat) Letar efter ett studiorum i Göteborgsområdet där jag kan ha mina grejor och spela in mina alster. Har du eller känner du någon som har ett studiorum för uthyrning (utrustning finns, är bara ute efter ett rum) Max 2000 kr/mån www.myspace.com/mindsong Mvh Mindsong Redigerat 29 december 2008 av Mindsong
Mindsong Postat 1 januari 2009 Trådstartare Postat 1 januari 2009 ...eller kanske har förslag på var man kan vända sig?
Pierre Postat 29 mars 2009 Postat 29 mars 2009 Apparat studios (nära Redbergsplatsen) har en massa smårum som ibland blir lediga: http://www.apparatstudios.com (Dock dyrare än 2000 kr tror jag) I Studio Fabriken vet jag att folk hyrde in sig i små rum förut. Michael är en mycket sjysst kille. (www.studiofabriken.se) Annars kan man väl kontakta studios via gula sidorna och se ifall de hyr ut nåt rum. (Egna studion är vi redan tre som delar på, så där är fullt, annars hade jag gärna erbjudet en plats!) Jag har en gång haft tanken att man borde skapa en lista med studios i Göteborg. Det hade ju kommit väl till pass vid ett tillfälle som detta. Någon som är på? 🙂
Mindsong Postat 30 mars 2009 Trådstartare Postat 30 mars 2009 Pierre, TACK för infon. Grymt värdefullt! Ska kolla upp dina förslag! //Hank
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.