Mr Keys Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 (redigerat) Jag vet att det funnits ett stort jävla studiokomplex i USA nånstans, som hette i stil med Dark horse Studios, eller Dark Horse Recordings....eller liknande....men jag kan inte hitta deras hemsida längre!? Någon som vet vad som hänt, eller är det jag som minns fel namn? Det var en stor, typ, herrgård/ranch, med ett gigantiskt hus som såg ganska slitet ut utifrån....men riktigt fräscht innuti, och ett gäng ruggiga studios innuti....och hästar som sprang omkring utanför.... Nån som har koll på om dom konkat, eller blivit uppköpta, eller om jag minns fel adress? Redigerat 22 november 2004 av Mr Keys
Mr Keys Postat 22 november 2004 Trådstartare Postat 22 november 2004 Jag hittade adressen........fast den jäveln går fan inte att söka på.....fick leta via nån annan site för att hitta länken.... http://www.darkhorserecording.com/index.html Grym studio by the way.....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.