morten Postat 25 december 2008 Dela Postat 25 december 2008 Har en Korg Nano Pad. När jag programmerar i den medföljande editorn att paden ska skicka ex C1 så skickar den C2 istället. Det blir alltid en oktav upp. Använder Cubase och EZdrummer. Har senaste drivrutinerna från korg. Vad är fel? Någon som har något förslag så är jag tacksam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pompe Postat 25 december 2008 Dela Postat 25 december 2008 kolla med supporten på korgs hemsida, dom är hjälpsamma =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
morten Postat 25 december 2008 Trådstartare Dela Postat 25 december 2008 kolla med supporten på korgs hemsida, dom är hjälpsamma =) Får nog lov att göra det. Tackar tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pompe Postat 25 december 2008 Dela Postat 25 december 2008 med tanke på att den är rätt ny ute, så är det inte så mkt man kan göra! det går ju annars att mappa om det i cubase, så det är inget större problem =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
morten Postat 26 december 2008 Trådstartare Dela Postat 26 december 2008 med tanke på att den är rätt ny ute, så är det inte så mkt man kan göra! det går ju annars att mappa om det i cubase, så det är inget större problem =) Eftersom jag är lat ville jag slippa det... Har mailat deras support. Får se om jag får nån hjälp därifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
morten Postat 25 januari 2009 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2009 Jag har nu haft kontakt med Korg som hänvisar till Generalagenten i Sverige som hänvisar till butiken (4sound i uppsala) jag köpte den av som inte svarar på mail... I övrigt så är jag nöjd med paden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 25 januari 2009 Dela Postat 25 januari 2009 annars ställer du padsen på tex. C0 om du vill ha C1 ljudet osv. tills de löser det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.