Gäst Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Någon annan som spelar och äter julskinka med familjen (och några stark öl). Själv så går vinsterna skit, men två spel kvar i alla fall 😄. ///
Gäst Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Moahaha..... Jag van 200kr, nu är jag rik 😄... ///
Gäst Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Nu vann farsan 100kr till:D..Härliga bannaner! God Jul
KillwithSkill Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 (redigerat) Slözappade förbi åbäket! Precis då så så sjöng dom tre artister jag hatar mest röstmässigt... Trio Bää Bää! Sanna Nielsen, Shirley Clamp och Sonja Aldén. Krystat "Jag-kan-inte-med-det-här-med-snyggt-vibrato-därför-hittar-jag-på-att-jag-kan-typ-belinda-carlisle-upphöjt-x10-bosstat-anabola" Och inte nog med det. Dom toksågade en av din finaste julsångerna silent night! HÄD!!! 😄😛 Redigerat 24 december 2008 av KillwithSkill
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.