linusiuppsala Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 (redigerat) Tjaa! Har tänkt uppgradera studion lite. Just nu har jag en AKG Perception 200. Men jag vill uppgradera till något lite vassare. Jag behöver en mick som är bra till sång och akustisk gitarr. Men prislappen ska helst inte vara över 6000:- Tack 😄 Redigerat 23 december 2008 av linusiuppsala
MrMarcus Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Har hört att audio technica 4033 är bra har doc beställt en sådan själv 😄 hämtar ut om några dagar finns på thomann.de
Claes Holmerup Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Din mic finns dessvärre inte med där, men du kan hämta smakprov på ett gäng olika modeller från min testsite. 😄
Guitar Nilsson Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Du är modig som ställer en sån fråga här. Snart får du onda ögat på dig!
PrototypProductions Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 begagnad Neumann TLM 103 kan man väll få för ungefär de priset !? Rätta mig om jag har fel 😏 // Douglas
Gardinen Postat 24 december 2008 Postat 24 december 2008 begagnad Neumann TLM 103 kan man väll få för ungefär de priset !? Rätta mig om jag har fel 😛 // Douglas Stämmer bra det. Den är både hatad och älskad av många på Gearslutz forumet i alla fall. Men för 6.000:- är det ju i alla fall en bra mick.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.