SadamJR Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Den senaste tiden har det i media sagts att endast ca 25% av alla kvinnor har en sådan. Det lär ha med vävnadens tjocklek i den främre slidväggen att göra. Vilka är era egna erfarenheter? Finns den eller är den en myt? Ser speciellt fram mot vad kvinnorna på detta forum har att bidra med.
Valle Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 En knepig grej med "G-punkten" är att vi här i Skåne inte vet hur vi ska bära oss åt för att uttala ordet utan att missförstånd uppstår. På skånska låter det nämligen "gej-punkten" när vi vill säga "G-punkten", och det kan ju bli lite slirigt...
Gäst Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 HAHAHAHA, kul där skånigar 😏 Det är väl ingen myt i alla fall. Men det krävs väl lite forskning av sig själv så man hittar den. Men klart, alla kan nog inte. (men jag klarar mig från den, då jag är kille..uhhh)
SadamJR Postat 27 december 2008 Trådstartare Postat 27 december 2008 Vad står g:et för? Gräfenberg, efter gynnekologen Ernst Gräfenberg.
Twilight_Zound Postat 28 januari 2009 Postat 28 januari 2009 Jahhaaaaa GrävPunkten.... Tillochmed så tröga jag fattade det där...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.