trombonisten Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Ni kanske missat det, men här finns några av de riktigt stora stjärnornas hemliga vapen när artisterna kommer in i studion för att hjälpa till. http://www.funklogic.com/palindrometer.htm Trombonisten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 (redigerat) "Dumb mud" Redigerat 21 november 2004 av Dumb Dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jappe (oregistrerad) Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Ni kanske missat det, men här finns några av de riktigt stora stjärnornas hemliga vapen när artisterna kommer in i studion för att hjälpa till. http://www.funklogic.com/palindrometer.htm Trombonisten 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Coolt. Jag har redan en låttitel till salu till den som tänkt använda den där boxen; "Ni slepar er apelsin" 😆 Fan den där har jag nog redan använt nån annanstans på forumet slår det mig, nåja... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 (redigerat) Jopp. Jag minns det Hamma. Det var här. För den delen ligger denna tråden i tokigt fel forum. 😆 Flyttade tråden från "Studiofestival" - tack, Neko /Olsberg Redigerat 22 november 2004 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Nu när vissa trender pekar mot ett skitigare och råare sound börjar man undra när Antares släpper en plugg med namnet Anti-Tune.... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Tror att den funnits länge. Bevisen: Hellström, Nick and the Family mfl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Jag misstänker att du är farligt nära att avslöja en hemlighet som vissa helst skulle se att du inte grävde djupare i. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.