Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hej. har precis köpt mig ett digi 001. fick endast med pro tools till windows samt att de var 5.1.1.

har försökt hitta PT 6.4 då det är senaste versionen som fungerar med Digi 001. Hittar det inte någonstanns?

Finns det att ladda hem någonstanns? Har inte hittat någon butik som har det.

MVH Erik

Annons
Postat

har ju ingen version alls. Det som är. Fick med en skiva men den gäller för windows. Samt att det är en väldigt gammal version.

Hittar inte PT 6.0 eller 6.4. Börjar bli väldigt jobbigt

Postat

Du kan få köpa PT 5.0 av mig på original CD för en spottstyver

PM:a så ska jag leta

Postat

okok. har skrivit ett pm till dig. men finns de ingen som vet var man kan ladda ner 6.0 eller 6.4? fan det kan ju inte vara den heliga gralen direkt..

Postat
okok. har skrivit ett pm till dig. men finns de ingen som vet var man kan ladda ner 6.0 eller 6.4? fan det kan ju inte vara den heliga gralen direkt..

jodå, på digistore..

Postat

har kollat på digistore och de finns inte någonstanns att hitta, bara uppdateringen,måste ju ha hela programet

Postat

nu har jag lyckats med att tanka ner de..de var en dryg process att fatta hur jag skulle göra men de löste sig. Vet ni om de finns några gratis bra pluggar?

MVh Erik

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.