Jump to content
Annons

GOD JUL 2008

anarkisten1 (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag har i alla fall men det Àr roligare att ge bort Àn att fÄ, eller vad tycker ni? SjÀlv ger jag bort en mac mini, en quadcore mac, fÄrskinnsfÀllar, en matberedare, bredband till mamilammen + lite annat.

Redigerat av anarkisten1
Annons
Postat

Jag firar jul sjÀlv hÀr i Norrköping iÄr. Kanske kommer förbi nÄgra kompisar pÄ lite cognac eller whiskey pÄ eftermiddagen/kvÀllen.

SÄ.. grattis pÄ julafton.. i förvÀg dÄ

Postat

Go Jul IDF ha det bra Norrping rocks.

Min Julafton blir i SkÀrblacka i Är.

Postat

happy festivus!!

hoppas julen blir bra i östergötlands kingston

Postat

happy festivus!!

hoppas julen blir bra i östergötlands kingston

Man tackar och bockar, hoppas det blir det samma för dig i östergötlands roligaste stad.

Postat

Jag vet inte riktigt alltsÄ. Jag blir egentligen lite besvÀrad av att ge bort saker bara för sakens skull (exempelvis julklappar), dÄ man vet att man har tvingat sig sjÀlv att "hitta nÄt" Ät nÄgon bara för att.

Spontana gĂ„vor rules dĂ€remot 🙂

Postat

God jul pÄ er.

Jag varken gillar att fÄ eller ge julklappar. Att fÄ en present Àr att fÄ ett krav att handla nÄgonting av motsvarande vÀrde (ekonomiskt och emotionellt) till givaren, vilket jag tycker Àr fruktansvÀrt svÄrt. Har varken köpt eller tagit emot julklappar pÄ flera Är, och uppskattar julen mycket mer pÄ grund av det.

Postat

Jag handlar mina egna julklappar.. till mig sjÀlv.

Maten tycker jag Àr det viktigaste.. om det inte Àr barn inblandade i det hela.

eller ja typ..

🙂

DieHard (oregistrerad)
Postat
God jul pÄ er.

Jag varken gillar att fÄ eller ge julklappar. Att fÄ en present Àr att fÄ ett krav att handla nÄgonting av motsvarande vÀrde (ekonomiskt och emotionellt) till givaren, vilket jag tycker Àr fruktansvÀrt svÄrt. Har varken köpt eller tagit emot julklappar pÄ flera Är, och uppskattar julen mycket mer pÄ grund av det.

+1

Kunde lika gĂ€rna varit jag som skrivit det inlĂ€gget. För övrigt tycker jag det Ă€r roligare ge bort och fĂ„ nĂ„got spontant. Det kĂ€nns mer Ă€kta Ă€n för att det ska vara för det Ă€r en högtid eller födelsedag. Det vĂ€rsta Ă€r nĂ€r man fĂ„r nĂ„got som man inte vill ha. Sen Ă€r man otacksam för att man inte uppskattade saken. 🙂 Ger man mig stĂ„lar sĂ„ Ă€r det helt okej. DĂ„ kan man ju köpa sĂ„dant som man verkligen vill ha. Har redan köpt mig det jag önskade.

Postat

God Jul 😎

För dom som har lite pengar nu sÄ Àr det nog roligare och fÄ

För dom som har mycket pengar sĂ„ Ă€r det nog roligare att ge hmm... ett mysterium 😆

Postat

Jag mĂ„ste nog vara Ă€rlig hĂ€r för ska sanningen fram sĂ„ har jag haft jĂ€kligt svĂ„rt för julen sedan tonĂ„rstiden men nu som gubbe gĂ„r det bĂ€ttre faktiskt. Jag har alltid tyckt att det Ă€r ett otyg det dĂ€r att byta pengar med varandra som det ju ofta handlar om nĂ€r det gĂ€ller julklappar, det kanske pĂ„ nĂ„t mysko sĂ€tt Ă€r dĂ€rför jag tycker att det Ă€r roligare att ge nu för tiden. NĂ„vĂ€l en bauta kram till er alla stor som liten, politiska oliktĂ€nkare och speciellt dom som av nĂ„n underlig anledning tycker jag Ă€r lite bĂ€ng 😄 hĂ€r har du nĂ€ven.

God Jul Sverige

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

God Jul

Postat
....tillönskas alla. Min första jul hĂ€r pĂ„ studioforum. 😛

Edit: Kan moderator fixa denna under allmÀnt? Har ju redan en presentation.

Det samma! (Men trÄden skall inte ligga under allmÀnt utan i off topic.)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.