RoBERT Postat 21 december 2008 Postat 21 december 2008 Hehehe, mycket kul ser man här. 😛 men då måste jag ju visa upp mitt stage performance för två år sen uppe i Stockholm på ett stort partaj med tillhörande spexband, hehe. Jag blev uppbjuden på scenen för att visa mina enorma talanger i näsflöjtspelandets konst. 😄 Jag lirar blues på näsflöjt, hehe, så för er som inte redan sett den högt på topplistorna på snor.nu eller slkningar på youtube, här kommer länken! 😄 /Robban
Fertan Postat 21 december 2008 Postat 21 december 2008 klipp från kanal lokal på där mitt band lirar playback, pga platsbrist och dålig ljudisolering i studion..😄 Lite av en protest, så finn fem fel..😛 Saxofonisten måste öva på att röra på fingrarna så det ser trovärdigt ut att han spelar. Hahaha, du menar förutom att de saknar trummis?
Åke Björnstad Postat 21 december 2008 Postat 21 december 2008 På 80-talet spelade jag med Foreverblues 2007 samlade vi ihop bandet för några spelningar, gav ut en skiva med gamla inspelningar och fixade en hemsida. Klippet är från 2007 på KoM bar i Göteborg hemsidan http://www.fridhammar.com/foreverblues/
jeanette Postat 21 december 2008 Postat 21 december 2008 En låt som jag skrev till min flickvän när vi hade träffats 😆Ta det med en nypa salt... Detta är från en musikvideoinspelning med Mickey Huskic från melodifestivalen 2008 ÅHH,, den där fria låten e ju underbar,, !! ,,, blev sittande med värst flinet bara,,,, haha,,
jeanette Postat 21 december 2008 Postat 21 december 2008 Allting är gjort själv. du e ju grym!!!!! shit va snyggt,,,,
Tophe Postat 21 december 2008 Postat 21 december 2008 Näsflöjten var underbar! Här spelar jag och min vän Stefan en låt på ett litet café.
cborg Postat 22 december 2008 Postat 22 december 2008 Här spelar jag och min vän Stefan en låt på ett litet café. Det där gillade jag! Jätteskön spelning. Den borde ni få köra live på tv/radio någon gång. Måste också säga att jag tycker det dyker upp en hel del talang i den här tråden.
Neosus Postat 22 december 2008 Postat 22 december 2008 Här spelar jag och min vän Stefan en låt på ett litet café. Det där gillade jag! Jätteskön spelning. Den borde ni få köra live på tv/radio någon gång. Måste också säga att jag tycker det dyker upp en hel del talang i den här tråden. Instämmer! Vackert.. 😱
Dingbats Postat 22 december 2008 Postat 22 december 2008 Här är några klipp på mitt band My Enhanced Little Rhubarb:
bassdude (oregistrerad) Postat 22 december 2008 Postat 22 december 2008 Allting är gjort själv. åh fy satan vilken fet räka mellan 1.20-1.23. riktigt bra!
jarlo Postat 22 december 2008 Postat 22 december 2008 Allting är gjort själv. Satan vad tajt! Grymt bra lirat. Den här och Mangnus som lirar nyckelharpa är mina favoriter hittills.
Neosus Postat 22 december 2008 Postat 22 december 2008 http://www.youtube.com/watch?v=nesyVN3LgME ..och där sitter jag med gitarren. 😄
fenton Postat 22 december 2008 Postat 22 december 2008 (redigerat) Jag och min flickvän spelar en Damien Rice-cover Redigerat 22 december 2008 av fenton
brojd Postat 22 december 2008 Postat 22 december 2008 (redigerat) Tar mig en löptur i Belgien, från i somras. En av de häftigaste eftermiddagarna i mitt liv 🙂 Redigerat 22 december 2008 av brojd
MicMP Postat 22 december 2008 Postat 22 december 2008 Kanske lite fel forum men den här har iaf jag spelat in: de säger ju att konst och musik går hand-i-hand 🙂
pompe Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 (redigerat) *** Redigerat 23 december 2008 av pompe
slejnard Postat 23 december 2008 Trådstartare Postat 23 december 2008 Tack för era kommentarer! Det var så lite.... du är förmodligen det bästa jag sett!!!.... i musikväg alltså.... 🙂
slejnard Postat 23 december 2008 Trådstartare Postat 23 december 2008 Tack för era kommentarer! Det var så lite.... du är förmodligen det bästa jag sett!!!.... i musikväg alltså.... 🙂
slejnard Postat 23 december 2008 Trådstartare Postat 23 december 2008 Min dator verkar ha fått aids.....ursäkta om det går iväg en massa dubbelposter. Har varit förbannad hela kvällen över det men ha överinseende...GOD JUL!!!
slejnard Postat 23 december 2008 Trådstartare Postat 23 december 2008 Pustpust.....nu verkar datorn ha tgagit sig samman..... vill bara säga: den där killen som lirar som van halen är BÄST HITTILSS!!!! kaninte kvota...men hoppas du känner dig träffad....hejni lr nååå.... Du ska känna dig träffad o regera! Ni andra gör ett gott jobb och det är jättekul att se er....men ni är inte i närheten! 🙂 GOD JUL!!!!
Micke H Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Kanske inte mycket att skryta om...är egentligen gitarrist...men... http://www.youtube.com/watch?v=VOXDVltbh_k
Fredrik Karlsson Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Tar mig en löptur i Belgien, från i somras. En av de häftigaste eftermiddagarna i mitt liv Har ju oenekligen gått bra för er! Grattis! (Kommer ihåg när du skrev att ni skulle ut på turné för nåt år sen).
brojd Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Tar mig en löptur i Belgien, från i somras. En av de häftigaste eftermiddagarna i mitt liv 😏 Har ju oenekligen gått bra för er! Grattis! (Kommer ihåg när du skrev att ni skulle ut på turné för nåt år sen). Tack och bock! 🥰 Jo, vi har haft turen på vår sida och inte gjort särskilt mycket annat än att turnéra sedan det där inlägget för något år sedan. Vilket förklarar min otroligt dåliga forumnärvaro de senaste 18-24 månaderna.
ONSatan Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 (redigerat) Var kul som f-n, blev lite gammal musikföreningskänsla (tills det ballade ur och blev karaoke av det hela...). P.S. Jag tycker det är tufft att ha guran lågt ner på kroppen 😏 EDIT: la in länken... Redigerat 23 december 2008 av ONSatan
4Trax Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 (redigerat) Bandets videor Redigerat 23 december 2008 av 4Trax
eviljuice Postat 23 december 2008 Postat 23 december 2008 Två med bandet.... ljudet på den andra e verkligen bedrövligt.. iofs inte vi som har lagt upp dom, å youtube e ju youtube.. http://www.youtube.com/watch?v=uOpIIHxA6Io http://www.youtube.com/watch?v=mKrMSunCwzU
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.