slejnard Postat 19 december 2008 Trådstartare Postat 19 december 2008 @Bettys agogo: Det där var sjukt bra. Skönt flum, me like. @Pär Ekberg: Ära att få lira live i P3! Är du trummis eller basist?? Kul att se vilka förmåger som finns här på forumet som små tomtar i juletider! 😄 Keep poo o stin´!
spinningfeather Postat 19 december 2008 Postat 19 december 2008 Här är mitt mest "populära" klipp.. ca 8100 (and counting) träffar... En liten Resten av klippen där jag är med, finns HÄR Grandiost! Bugar. 1
slejnard Postat 19 december 2008 Trådstartare Postat 19 december 2008 Ska ut o smaka drycker. Gonatt 😄 Tackar så mkt för responsen för denna tråd. Ni blir som på ett sätt mer verkliga än bara små avatarer när man ser er ösa live!. 😛😄 FORTSÄTT POSTA!!!
Umemagnus Postat 19 december 2008 Postat 19 december 2008 Slejnard och Killwithskill Tackar för responsen och kul att ni gillar klippen 😛
bassdude (oregistrerad) Postat 19 december 2008 Postat 19 december 2008 finns ett gäng... http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=0 http://www.youtube.com/results?search_quer...f+salvation+200
Åke Björnstad Postat 19 december 2008 Postat 19 december 2008 Jag står till vänster i gul t-tröja. Jam på KoM bar i Göteborg.
stegrarn Postat 19 december 2008 Postat 19 december 2008 En video vi gjorde för några år sen: Et liveklipp för några månader sen. Filmat genom vanlig kamera, därav det skönt distade ljudet:
Mojje Cruncher Andersson Postat 19 december 2008 Postat 19 december 2008 Här är man ju tvungen att medverka!!! En gammal produktion i självaste replokalen. Hade en rolig idé om att lura betraktaren om en übersunkig inledning... Hoppas det nöjer ögat!!! GaphiA i sitt esse!! Take care bangeerz!! /Cruncharn'
KillwithSkill Postat 19 december 2008 Postat 19 december 2008 (redigerat) Här är man ju tvungen att medverka!!!En gammal produktion i självaste replokalen. Hade en rolig idé om att lura betraktaren om en übersunkig inledning... Hoppas det nöjer ögat!!! GaphiA i sitt esse!! Take care bangeerz!! /Cruncharn' Hehehe! BLY! 😛 "..... *nynna nynna* den blomstertid nu kommer med lust å ...." Redigerat 19 december 2008 av KillwithSkill
slejnard Postat 19 december 2008 Trådstartare Postat 19 december 2008 Här är man ju tvungen att medverka!!!En gammal produktion i självaste replokalen. Hade en rolig idé om att lura betraktaren om en übersunkig inledning... Hoppas det nöjer ögat!!! GaphiA i sitt esse!! Take care bangeerz!! /Cruncharn' Haha. Svulstigt. Ni behöver en perkullattorrr!!!
slejnard Postat 19 december 2008 Trådstartare Postat 19 december 2008 (redigerat) Jag står till vänster i gul t-tröja. Jam på KoM bar i Göteborg. 😛 " I still got the blues for you!" Bra lirat som " svääääääääääääääääääär"---.... Edit: ojoj björn....bästa jag hört nånsin!!!!! Redigerat 19 december 2008 av slejnard 1
slejnard Postat 19 december 2008 Trådstartare Postat 19 december 2008 Okej. Nu en utmaning till alla veteraner: 😄 - Har ni nåt att bjuda på???? ...såssååå svvvara då! 😄 Låt mig bli stum. 😛
jarlo Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Skojig tråd! Här står jag och mixar ihop mina houselåtar på klubben Disco Roar i Eskilstuna 😛 http://www.youtube.com/watch?v=NDFu3mVjb4I
Mojje Cruncher Andersson Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Här är man ju tvungen att medverka!!!En gammal produktion i självaste replokalen. Hade en rolig idé om att lura betraktaren om en übersunkig inledning... Hoppas det nöjer ögat!!! GaphiA i sitt esse!! Take care bangeerz!! /Cruncharn' Hehehe! BLY! 😛 "..... *nynna nynna* den blomstertid nu kommer med lust å ...." Bly var ordet!!! Fast det är 10% kött oxå!! /Crunch'
Fangus Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 @Pär Ekberg: Ära att få lira live i P3! Är du trummis eller basist?? Keep poo o stin´! Antar att du menar gitarrist? 😛 Men Pär, Norma Bates, känner igen det där namnet för väl.. Förklara för mig!
Fangus Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Här är man ju tvungen att medverka!!!En gammal produktion i självaste replokalen. Hade en rolig idé om att lura betraktaren om en übersunkig inledning... Hoppas det nöjer ögat!!! GaphiA i sitt esse!! Take care bangeerz!! /Cruncharn' Underbart 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Här är mitt mest "populära" klipp.. ca 8100 (and counting) träffar... En liten Resten av klippen där jag är med, finns HÄR Vad fint!
JJMusik Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 (redigerat) Aja, får väl bjuda på lite gitarrlök as usual då. Här leker jag Vinnie Moore http://www.youtube.com/watch?v=n8eqznjf4s0 Filmat i somras hemma hos päronen Edit: stav Redigerat 20 december 2008 av hullan
Pär Ekberg Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Är du trummis eller basist?? Trummis! /Pär
Rabieshund Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Skojig tråd! Här står jag och mixar ihop mina houselåtar på klubben Disco Roar i Eskilstuna http://www.youtube.com/watch?v=NDFu3mVjb4I Där var jag! Haha vid 0:37 - "jag är så jävla full!!"
Pär Ekberg Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Men Pär, Norma Bates, känner igen det där namnet för väl.. Förklara för mig! Hmm! Vet inte. vi har spelat sen 2004. Jag har postat några demos här tidigare, och sen hade vi en Singel som hette Bow Down som gick på rotation ett tag. Kanske där? Eller så tänker du på Norman Bates i Psycho? Norma är ju mamman 🙂 /Pär
Rabieshund Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Jag vet ett där jag är med men det tänker jag fan inte visa för det är från när vi gick i ettan och spelar skitdåligt haha. Men ni kan få den här studio diary-videon jag gjorde när vi var i studion med ett popband jag spelar gitarr i. För lång för youtube så vi lade upp den på myspace. http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...ideoid=46007872 Jag är killen med brunrött hår och som ofta har vitt linne på sig. Jag är ganska mycket bakom kameran men tittar fram då och då. Ni som är nyfikna på hur jag ser ut kan ju hoppa dram till 7:14 då jag spelar in lite gitarr. Vid 10:46 spelar jag klockspel för första gången! Många pinsamheter i denna film som jag är mycket stolt över. Filmad på min systers gamla kassa dv-kamera.
Fangus Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 (redigerat) Men Pär, Norma Bates, känner igen det där namnet för väl.. Förklara för mig! Hmm! Vet inte. vi har spelat sen 2004. Jag har postat några demos här tidigare, och sen hade vi en Singel som hette Bow Down som gick på rotation ett tag. Kanske där? Eller så tänker du på Norman Bates i Psycho? Norma är ju mamman 🙂 :) /Pär Kan vara ett Band vid namn Norma Beats eller nått.. hmm!! edit: MY BAD! menade Norma Jean... men känner fan igen Norma Bates ändå. Har säkert hör er Redigerat 20 december 2008 av Fangus
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Mitt band spelar i P3 Live. /Pär Gitarristen ser kåt ut... är han det? Godnatt Pär!
Jon Rinneby Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 (redigerat) En liten sak jag spelade in för någon dag sen: Redigerat 20 december 2008 av Yllet
henning Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Här är mitt mest "populära" klipp.. ca 8100 (and counting) träffar... En liten Resten av klippen där jag är med, finns HÄR Men Magnus, den här är väl också värd en länk direkt i tråden...? Hahaha! /H.
henning Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Hmm, kanske ska lägga ut något med mig själv också. Den här videon är filmad på ett gig vi gjorde i Reykjavik 2007. /H.
Nordic Sound Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Ett promo klipp för våran show, postade tidigare men det kom mitt i ett inlägg. =)
BozoB Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=KMClLYmuz3I Nån slags reklamfilm som någon gjort och använt mitt gamla bands låt "Hold Your Head Up High". Kul. Kul. Filmen är välgjord tycker jag men det är alltså inte vi som är med i filmen. Bara musiken. Redigerat 20 december 2008 av BozoB
drloop (oregistrerad) Postat 20 december 2008 Postat 20 december 2008 Dokumentärfilm från mitt husvangsliv, körde traktor på annan ort, Pelletsfabriken i Främlingshem. Hade husvagnen ute på en dränkt torvtäkt. Det var blues det. Huh
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.