Mojje Cruncher Andersson Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Gött lirat Cruncher (och bandet)! Häftig musik, ska kolla hemsidan. /Mvh Bockar och bugar Sleap!!! Kommer nog lite fler alster framöver. Ska försöka hinna med lite fler vinklar då!! Piiiz! /Cruncharn'
laxlaxlax Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Sådär då va äntligen min och Rikke Lie's filme klar! Avnjut den gärna i HD så man ser alla mina skavanker! 😄 Händer det att ni blir namnförväxlade med Lykke li?
Frekvensspektrumanalysator Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 sådärja, behold: Frekvensspektrumanalysator på bas. Som förband till The Fleshtones på La Maroquinerie i paris... 3
Johnny Boi Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 sådärja, behold: Frekvensspektrumanalysator på bas. Som förband till The Fleshtones på La Maroquinerie i paris... Men shiet va gött, fsa! 😉
Soxic Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 (redigerat) Edit. Redigerat 15 december 2014 av Soxic
Casperfren Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 (redigerat) Videon! Nått år gammal 🙂 Redigerat 18 april 2011 av Casperfren
Shimmen Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Videon! Nått år gammal 🙂 haha, du har ju fått ett svar av Rob Chappes!! Status
Guitar Nilsson Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Nyss gjord stillbildsvideo.... Life is HARD!
Jaker Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 (redigerat) här e en liten film jag gjorde när vi spelade in en låt i ett spontant infall. Här syns även hur min arbetsmiljö ser ut. inte mycket för världen men det funkar hehe en oerhört hetsig förbandsspelning med mitt gamla punkband Redigerat 23 april 2011 av Jaker
Guitar Nilsson Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 (redigerat) Smakprovs demo på Psalm-cd´n "Söderhamn för alla" inspelad i POL-studion. Vi vill meddela att releasen av Psalm CD:n kommer att äga rum på Söderhamns teater den 14 maj kl 17.00 Redigerat 27 april 2011 av Guitar Nilsson
Kahman (oregistrerad) Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Musikvideo "Diary of a stalker" med mitt band Secret Circus.
wellness music Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 (redigerat) Superkul tråd det här! Lägger upp länk från tiden då det begav sig (1986). Johnny Lindqvist-sång (Nocturnal Rites), Tom Carfors-gitarr, Jonas Östman-trummor (Yngwie Malmsteen, Mental HippieBlood) åsså jag på bas dårå🙂. En häftg grejj med bandet var att vi körde 4-stämmigt live och det lät oftast riktigt bra. Kolla in trikåerna!!!😄 Redigerat 27 april 2011 av wellness music
Demonproducenten Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Kolla in trikåerna!!!😄 för att inte tala om alla obligatoriska poser 😄 härligt tidsdokument
Guitar Nilsson Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Från vår Debut-LP Lost like a pinball 1983. En djävligt bra låt av mig.
Demonproducenten Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 (redigerat) amiral nilsson... those were the days ey... 😎 Redigerat 5 maj 2011 av Demonproducenten
Guitar Nilsson Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 (redigerat) amiral nilsson... those were the days ey... 😎 Amiral... Jackans ärmgaloner visar att personen är högste befälhavare på fartyget, sen kan han/hon visst ha lite olika grader. Men amiral låter bra. Kepsen är av SJ-modell, det bevingade hjulet är (var?) deras symbol. Amiral, konduktör och grunchpunkare på en gång. La du märke till att kaggen är lite panorerad åt höger? Undrar hur det gick med studion. Han som hade den i Rågsveds centrum hette Stig Wiklund, han bodde i Dalarna, men hade studion där. Ibland såg vi Ebba gröns basist Fjodor sitta och supa uppe på torget. Studion i källaren var idel betong, och idel äggkartonger! Vad säger ni om det? Tänk om Gilbert visste. 😕 Massor av alla de här förskräckliga 70-tals dansbands-LPna spelades in i samma studio, Wiklund hade eget skivbolag dessutom. Kommer ihåg att jag tog med ett Alesis Midiverb till mixning, nåt reverb fanns inte alls där, han använde ett skitstort betongrum som ekokammare, med flera mickar och en stor Selmer högtalare med typ 8, 10-tummare, den såg ut som de höga gamla Marshallådorna. Det fanns både en Hammond B3 och en stor flygel där. Redigerat 5 maj 2011 av Guitar Nilsson
mrpimmy Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Spelar gitarr i Soles of Men.. Se och njut!! =) Snygg film.
Guitar Nilsson Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 (redigerat) Mer Guitar 66 anno 1983. Då var det fint med fyrkantiga betongrum med äggkartonger- Denna min låt från tidiga 80-talet handlar om en billig gitarr, en Lucky 7, den var min dröm som sju-åring. Edit: råka posta samma låt två ggr... Trummorna är en mysko variant som kallas Rotodrums. Lät bara bra om man slog fruktansvärt hårt på dem. Redigerat 5 maj 2011 av Guitar Nilsson
honsfoder Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 (redigerat) jag spelar gitarr i detta fantastiska band..=) Facebook (LIKEa gärna, det betyder MYCKET för oss..=) Myspace Youtube Redigerat 5 maj 2011 av honsfoder
Guitar Nilsson Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 (redigerat) Blues i hemmastudion som inte har varken pc eller daw. Thomas Persson trummar, jag frambringar de andra ljuden. Låter bättre än 1983 i Rågsved tycker jag själv. Edit: Ingen av bilderna är från denna inspening... Tyvärr. Redigerat 5 maj 2011 av Guitar Nilsson
honsfoder Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Snygg film. Kul att du gillar den, tack!! Och jag ber om ursäkt att jag postat en ny länk längre ned.. Kommer inte ihåg att jag postade en här förut.. Kan man ta bort? Mvh Olle
FredrikMikaelsson Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 http://www.youtube.com/watch?v=fFb20YecuIU Det är jag i andra versen. Musiken producerad av mig.
Demonproducenten Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Snygg film. och bra låt som växte - bra lirat å arrat smart skriven text bra skit det här faktiskt 🙂 soles of men alltså
honsfoder Postat 7 maj 2011 Postat 7 maj 2011 och bra låt som växte - bra lirat å arrat smart skriven text bra skit det här faktiskt 🙂 soles of men alltså Tack Demonproducenten! Fan vad glad i hjärtat jag blir..=)
Tophe Postat 7 maj 2011 Postat 7 maj 2011 (redigerat) Här är ett par låtar från förra veckan under nyinvigningen av 4sound i Örebro. Det var ett tag sedan jag spelade med bas och slagverk, det var riktigt kul. Sköna pling från entréklockan också. Redigerat 7 maj 2011 av Tophe
rsound Postat 7 maj 2011 Postat 7 maj 2011 Här är ett par låtar från förra veckan under nyinvigningen av 4sound i Örebro. Det var ett tag sedan jag spelade med bas och slagverk, det var riktigt kul. Sköna pling från entréklockan också. E det inte gustav jag ser på basen 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.