Nordic Sound Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 Liten video våran grupp precis blivit klara med
Nordic Sound Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 Ser kallt ut... jepp var rätt kallt med.
freddie Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 En sökning på mitt/vårt band gav 6 träffar på youtube. Tyvärr är det inga "äkta" videos eftersom vi aldrig spelat in nån. Det verkar vara ihopsatt dravel av folk ute på moder jord. Timeless Miracle Nån visa är från skivan 2005, nån utan ljudkvalitet alls och nåt clip från nån demo vi la upp. Nåväl, finns det upplagt på youtube så har iaf nån haft nån åsikt om oss och det är kul 😆 Vid en andra körning så verkar det faktiskt som alla officiellt gjorda låtar finns där.
slejnard Postat 13 februari 2009 Trådstartare Postat 13 februari 2009 😆 Låter nästan för bra...Ojoj så bra! Gillar ni the Killers? Jälkarns bra låt!
Matthew L Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Låter nästan för bra...Ojoj så bra! Gillar ni the Killers? Jälkarns bra låt! Kul du gillar!! 😲 The killers är inga jag lyssnat så mycket på men det jag hört låter ju bra.
®offe Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Jomenvisst, ett klipp där jag är med minst av alla men desto mer av er....ha ha ha http://www.youtube.com/watch?v=yfhLZCcLw5U...re=channel_page
Umemagnus Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Liten video våran grupp precis blivit klara med Strömpilen?
Nordic Sound Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Strömpilen? Nä utan Gammla Mimerskolan på Vasaplan Gymnastiksalen
Umemagnus Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Nä utan Gammla Mimerskolan på VasaplanGymnastiksalen Ahhh....
Mojje Cruncher Andersson Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 Tänkte att den nog borde ligga här! Medverkar gör jag bara i totala produktionen så inte fasen får man chansen att synas dock. Gjorde en kul video med lite budget åt ett benat bra band som heter Ammotrack. Checka in och kommentera gärna. Kudos åt Global VJ's som gjorde hela grejjen möjlig med sina lasrar och skärmar! Regi, edit och produktion and you name it..: Cruncharn' Täjk käär!
Scarved Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 Länkar här till två musikvideos jag är med i. Jag på trummor 😐 Mr. Birkenstock Johnny Mr. Birkenstock är den bättre av dem. Johnny är bara ett experiment egentligen då eleverna på utbildningen DMD (Digital Media Distrubution) här i Hultsfred skulle ha en workshop om hur man gör en musikvideo. Men Birkenstock är den seriösa av dem 😆 Se och bedöm!
slejnard Postat 17 februari 2009 Trådstartare Postat 17 februari 2009 Till Scarved: Haha, roligt när gitarristen fick apelsinen i skallen när han lirade på sin "orange" ca 3.08 😆 . Riktigt skön låt och rolig video! 🙂 Bra lirat!
Scarved Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 (redigerat) Till Scarved: Haha, roligt när gitarristen fick apelsinen i skallen när han lirade på sin "orange" ca 3.08 😆 . Riktigt skön låt och rolig video! 🙂 Bra lirat! Tackar som tusan 🙂 Haha, fan va dum jag känner mig nu. Har faktiskt aldrig tänkt på den kopplingen du gjorde 😲 Det gav mig ett gott skratt. Kul att den uppskattas!! Edit: Kan även tillägga att det har hänt något med ljudet i komprimeringen på Youtube-versionerna på videon till Birkenstock. Därför blir det högre volym i vissa stopp. Inte meningen att det ska vara där. Redigerat 17 februari 2009 av Scarved
slejnard Postat 17 februari 2009 Trådstartare Postat 17 februari 2009 Till cruncher: Bra jobbat! Du kan det mesta du...tumme upp!
base10 Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 Lek med vanguard + nedladdning av preset om ni vill ha 😆 http://www.youtube.com/watch?v=mvtuNM43ZfI
slejnard Postat 17 februari 2009 Trådstartare Postat 17 februari 2009 Tackar som tusan 😲 Haha, fan va dum jag känner mig nu. Har faktiskt aldrig tänkt på den kopplingen du gjorde 🙂 Det gav mig ett gott skratt.Kul att den uppskattas!! Brukar lägga märke till sånt få andra ser... 😆 Men nog måste det vart lite medvetet från regimakaren eller? 🙂 I annat fall är det ju lite "magiskt". Keep rockin´!
Scarved Postat 17 februari 2009 Postat 17 februari 2009 Brukar lägga märke till sånt få andra ser... 😆 Men nog måste det vart lite medvetet från regimakaren eller? 😲 I annat fall är det ju lite "magiskt". Keep rockin´! Det kan vara så, men min käre bandmedlem sa precis över telefon här att det var nog lite magiskt 🙂 tror inte det var något vår regissör tänkte på. Men man vet ju faktiskt aldrig! Bra gjort iaf 🙂 Will do \m/
Umemagnus Postat 20 februari 2009 Postat 20 februari 2009 Här är ett klipp från ett program jag var med i, nu i onsdags (18/2-09) "Eftersnack" på SVT (svtplay) lirar även en liten trudelutt...
Tophe Postat 20 februari 2009 Postat 20 februari 2009 Här är ett klipp från ett program jag var med i, nu i onsdags (18/2-09) "Eftersnack" på SVT (svtplay) lirar även en liten trudelutt... Tittade precis på programmet. Jättebra! Du är grym på harpan! Blir riktigt sugen på att plocka ner vår gamla nyckelharpa och försöka få snurr på den. Roligt att lyssna på dig, både prat och spel.
Neosus Postat 20 februari 2009 Postat 20 februari 2009 Nyckelharpa är riktigt snyggt. Systrarna Höök har jag hört och sett live oxå.. 😛
antikartellmusikern Postat 20 februari 2009 Postat 20 februari 2009 Min senaste video 😛 en ny Peps kanske , de vår vi hoppas ....
SoloNo1 Postat 23 februari 2009 Postat 23 februari 2009 Vi hann aldrig med någon video tyvärr, men det finns några träffar där folk gjort lite egna videos, alltid kul! En låt jag skrev när jag var 17år "11år sedan" på ett hotellrum, sommarjobbade som resemontör och väldigt knappt om tid innan inspelning av debutplattan.
Coffeemidget Postat 23 februari 2009 Postat 23 februari 2009 tror redan den är postad någestans här, men men. Jag är gimpen.
DiscoPimp Postat 23 februari 2009 Postat 23 februari 2009 En ostig remix jag gjorde förra året på "Ne-Yo - Closer".. Första låten jag gjorde i cubase för övrigt. http://www.youtube.com/watch?v=P0WngW7-Iqo
Holmberg Postat 27 februari 2009 Postat 27 februari 2009 Tjenasvejs ... jag hittade ett gammalt klipp jag spelade in när jag köpte nytt trumset för ett par år sen ... Premier Artist Heritage Club Kit. Det är nog mer spelglädje än genomtänkt men jag kan bjuda på det. :-) http://www.youtube.com/watch?v=gjLuTAsj6DE Ha det så länge!
DivineCo Postat 27 februari 2009 Postat 27 februari 2009 Hej jag är med från detta klipp från TV4 med proggjohan. Spelar som ett arsle men klarinettet och flöjten är min.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.