slejnard Postat 19 november 2020 Trådstartare Postat 19 november 2020 Försökte mg på en halv KISS-låt 1
MrBluesman Postat 13 december 2020 Postat 13 december 2020 (redigerat) Nu jävlar. Nu har vi tagit i så brallorna nästan spruckit. Producerat skiten ur en av våra (tror vi) starkaste låtar. Analogsyntar, drogreferenser och distade trummor i en punchig retro-vibe som ändå känns modern. Istället för att göra en video så gjorde vi sex och klippte ihop till en fet en. Om inte det här funkar så vette fasen vad vi ska hitta på. Vi vill iaf ge det här jävla året en ordentlig käftsmäll innan rounden är över. Hoppas ni diggar! Om ni diggar så snälla, hjälp oss dela på sociala media, tipsa bloggare (eller vad man nu kan hitta på...)! Vi behöver all hjälp vi kan få för att komma igenom bruset! epk/info: https://thirdeyeswitch.com/once-you-taste-freedom Med vänlig hälsning, Joel (aka MrBluesman, aka Joe.L), Secret Circus p.s. Hoppas alla håller ut och får ett betydligt roligare nästa år! Peace, love and psilocybin åt folket. Redigerat 13 december 2020 av MrBluesman stavning 1
Peter Roos Postat 14 december 2020 Postat 14 december 2020 (redigerat) On 2019-11-25 at 12:44 sa Bunkert: https://youtu.be/SBughtXVnVU En favorit. 9min 40sek jam ihop med pianisten Joel Lyssarides. Detta var första gången jag trummade sedan min dotter föddes, ett par veckor innan. Fina minnen. Tycker virvelljudet blev så bra. Trackar överhänget genom en Buzz Audio SOC 1.1 vilket bidrog. Annars går allt in i 4ch Forsell SMP 2a och 4ch Earthworks 1024. (Hur får man länken att visas som filmruta?!) Låter skitbra, gött jobbat! (Klistra in länken i den lilla symbolen ovanför inlägget, femte från vänster, så ska den väl komma upp som en spelare). Redigerat 14 december 2020 av Peter Roos
Terror Postat 17 december 2020 Postat 17 december 2020 (59) BRING ME THE HORIZON - Drown (cover) by Jeremy Sandstrom & Patrick Russell - YouTube
slejnard Postat 5 mars 2021 Trådstartare Postat 5 mars 2021 Fick snygga filmklipp när Tom var ute och körde skoter. Så här ser det ut i våra nejder! Låten är rätt gammal nu inspelad redan 2008 i ett samrbete här på forumet med aROCKER. Rock N Roll Music!
Terror Postat 22 mars 2021 Postat 22 mars 2021 Första singel från mitt prog-rock concept album som kommer 3 April! (42) Jeremy Sandstrom - Far From Real [Playthrough Video] - YouTube
ONSatan Postat 22 mars 2021 Postat 22 mars 2021 7 minutes ago, Terror said: Första singel från mitt prog-rock concept album som kommer 3 April! (42) Jeremy Sandstrom - Far From Real [Playthrough Video] - YouTube Låter löjligt bra!
Terror Postat 22 mars 2021 Postat 22 mars 2021 3 minutes ago, ONSatan said: Låter löjligt bra! Aww! Tack så mycket 🙂 Vad glad jag blir!
slejnard Postat 29 juni 2021 Trådstartare Postat 29 juni 2021 Nya stratan (för ett tag sen) genom neural DSP Cory Wong
slejnard Postat 22 juli 2021 Trådstartare Postat 22 juli 2021 Är i ett litet flow med somriga poprock låtar på svenska. Solen och badet gör en så grymt inspirerad 😃. Vad tycker ni om denna dänga? Bygga slott av sand
Martin Postat 24 juli 2021 Postat 24 juli 2021 (redigerat) slänger upp det mest på min instagram https://www.instagram.com/mtskoog/ Redigerat 1 augusti 2021 av Martin
Nenne Postat 31 juli 2021 Postat 31 juli 2021 Är ned och är med . . . jag spelar alla instrument utom trummor i det här klippet . . .
Jon Rinneby Postat 9 september 2021 Postat 9 september 2021 Riktigt roligt och engagerande att beskåda alla klipp. Keep 'em coming! Mvh Jon
slejnard Postat 30 oktober 2021 Trådstartare Postat 30 oktober 2021 En liten video till senaste låten Wasting Time
Jon Rinneby Postat 1 november 2021 Postat 1 november 2021 Debuten med mitt senaste projekt Doktor Ågren.
berch Postat 1 november 2021 Postat 1 november 2021 (redigerat) Fick för mig att göra en video till en av mina egna låtar. Har gjort en par eller tre åt andra för att det är så himla kul 😄. Att göra en video av min egen låt var knepigt, så här blev det till slut. Redigerat 1 september 2023 av berch
MrBluesman Postat 18 december 2021 Postat 18 december 2021 On 2020-12-13 at 15:26 sa MrBluesman: Nu jävlar. Nu har vi tagit i så brallorna nästan spruckit. Producerat skiten ur en av våra (tror vi) starkaste låtar. Analogsyntar, drogreferenser och distade trummor i en punchig retro-vibe som ändå känns modern. Istället för att göra en video så gjorde vi sex och klippte ihop till en fet en. Om inte det här funkar så vette fasen vad vi ska hitta på. Vi vill iaf ge det här jävla året en ordentlig käftsmäll innan rounden är över. Hoppas ni diggar! Om ni diggar så snälla, hjälp oss dela på sociala media, tipsa bloggare (eller vad man nu kan hitta på...)! Vi behöver all hjälp vi kan få för att komma igenom bruset! epk/info: https://thirdeyeswitch.com/once-you-taste-freedom Med vänlig hälsning, Joel (aka MrBluesman, aka Joe.L), Secret Circus p.s. Hoppas alla håller ut och får ett betydligt roligare nästa år! Peace, love and psilocybin åt folket. Betydligt mindre respons på denna än jag hoppats på... 😢
berch Postat 20 december 2021 Postat 20 december 2021 (redigerat) Det är jag som är tomten, nåja nästan...Nu med en version för 1-4 advent! Redigerat 22 december 2022 av berch video nu i punk, barock, reggae & discoversion 1
slejnard Postat 22 december 2022 Trådstartare Postat 22 december 2022 Väcker liv i denna tråd med en improvisation i G moll. God Jul forumister!
Nbient Postat 22 december 2022 Postat 22 december 2022 Inget slår som en skön blues Dan före Dan före dopparedan. 😊 1
slejnard Postat 23 mars 2023 Trådstartare Postat 23 mars 2023 Tack Nbient! Här kommer en punkdänga med Moa som gästsångerska 😃
slejnard Postat 26 augusti 2023 Trådstartare Postat 26 augusti 2023 Jag och Elin gjorde en tolkning av Elvis i all sin enkelhet. En tagning med bara gitarr och sång.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.