Lindeberg Postat 4 februari 2010 Dela Postat 4 februari 2010 Inte riktigt lika snygg som Pärs 😳 men en argare strumpa har ni inte sett på länge! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari 2010 Trådstartare Dela Postat 4 februari 2010 😳 Grymt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tophe Postat 4 februari 2010 Dela Postat 4 februari 2010 (redigerat) Lindebergs When I get mad-video var ju underbar! Kvällens soundtrack! Vet inte om jag la in den här när vi tankade upp den på YouTube... Men här är Meadows ever Bleeding när vi gjorde en konsert med Kevin Montgomery från Nashville. Jag hade lyssnat på honom nåt år när han av en slump hittade oss på Myspace, kontaktade oss och flög hit för att spela ihop. Ganska sjuk grej, men vi hade en grymt rolig helg! Hans farsa heter Bob och spelade med Buddy Holly (Buddy and Bob). Hans mamma sjöng med Elvis (körar bl.a på in the Gettho). Grym musikerfamilj och en härlig Nashville-attityd till musik. Jag satt och spelade med honom två hela set i Stockholm kvällen innan, utan att ha hört låtarna innan.. Svettigt som tusan men sjukt kul! De är galna de där jänkarna. Låten här heter Water... Den kommer på en EP vi släpper i April. Redigerat 4 februari 2010 av Tophe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 5 februari 2010 Dela Postat 5 februari 2010 (redigerat) han som flög på kvasten var bra Redigerat 5 februari 2010 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 (redigerat) har med min gode gitarrpartner Limpan, producerat och spelat in musiken till denna reklamfilm detta är den första av tre, som vi har spelat in (obs, bara det musikaliska, vi passade så dåligt i ko-dräkterna 🙂 ) Joina gärna vår Facebooksida Redigerat 7 februari 2010 av Umemagnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 har med min gode gitarrpartner Limpan, producerat och spelat in musiken till denna reklamfilm detta är den första av tre, som vi har spelat in (obs, bara det musikaliska, vi passade så dåligt i ko-dräkterna 🙂 ) Nästan så man får byta margarin nu då, bara för det! 😮 Kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 Trodde jag hade lagt in dem här redan men tydligen inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrBluesman Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 Vi (Secret Circus) lirar på Sticky Fingers, Göteborg dec 2009. Jag till vänster (spelar solot) min tvillingbrorsa till höger... 😕 Officiell video för "Diary of a Stalker" (regisserad av David Guvå): Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MindTheSnare Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Velocity Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 Jävlar, gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 (redigerat) Inte riktigt lika snygg som Pärs 😕 men en argare strumpa har ni inte sett på länge! HAHAHAHA Fyfan vad roligt ni verkar haft. EDIT: Genialt! Redigerat 7 februari 2010 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berch Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 Rumprytms senaste (officiella) video. http://www.youtube.com/watch?v=nLBx3RAROhk Letar ni på Rumprytm så finns hur mycket som helst som publik och deltagare i bandet lagt upp från diverse livespelningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickestrang Postat 7 februari 2010 Dela Postat 7 februari 2010 Jag och en annan kille lyssnade på demotaper/skivor som var skickade till Stockhouse Records. Jag jobbade där som lite allt i allo: Tekniker/producent/kabellödare/kaffekokare. Vi fastnade för en av demoskivorna som hade lite Aquasound över sig. Vi programmerade om musiken och roddade runt en del. Gjorde en demo som vi visade för bolagets chef. Det slutade med en singelrelease, inspelning av video (och uppföljt av ett album där jag inte var inblandad). Musikstilen är så lång ifrån min musiksmak man kan komma men det var för jäkla kul att ha gjort det. Om någon skulle ha skivan hemma så står det "Two Wizards Productions" som producent och tekniker. Det är jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mimla Postat 15 februari 2010 Dela Postat 15 februari 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneyoung Postat 17 februari 2010 Dela Postat 17 februari 2010 Nu i slagertider så kanske denna är nått att titta på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oscarb15 Postat 17 februari 2010 Dela Postat 17 februari 2010 Jag och en polare testade på att göra country: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sewn Postat 17 februari 2010 Dela Postat 17 februari 2010 Bidrar med ett klipp från när mitt synth-band 'Johannes und der Täufer' spelade i somras: Vilken fest! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 Phantastic!!! hahhaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BurninSven (oregistrerad) Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 Iofs inte youtube utan min web tv kanal men likväl videos när jag inte meckar med tekniken för att få till det. http://www.justin.tv/burninsven#r=w5COfwY~ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 18 februari 2010 Dela Postat 18 februari 2010 (redigerat) Här är ett klipp från preprodden av nya plattan. Lirar lite solo, halvnaken mot slutet... den förra Redigerat 18 februari 2010 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodilen Postat 20 februari 2010 Dela Postat 20 februari 2010 Vilt hopklipp av olika UTubeklipp 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 20 februari 2010 Dela Postat 20 februari 2010 Hellvalla Burn på Youtube: Inte fullt så rolig - What's it to you: Aningens mer varierad och kanske lite roligare - Heavy Nova: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PokerFigge Postat 20 februari 2010 Dela Postat 20 februari 2010 Min första YouTube-video, spelar själv munspel. /F Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 20 februari 2010 Dela Postat 20 februari 2010 Min första YouTube-video, spelar själv munspel. /F Gott blås! Skönt med bluesharpa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
staland Postat 21 februari 2010 Dela Postat 21 februari 2010 Vi gjorde en grej för Uppsala nya tidning.. i vanliga fall är det 9 manna soul men här väldigt improviserad akustisk.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 22 februari 2010 Dela Postat 22 februari 2010 Vi spelade med vårt band Swedish For Beginners på en spårvagn i Göteborg i höstas. Låten heter This City Is Not For Me och har snurrat lite på P3 det senaste. ...och så har vi ju videon som vi gjorde för ett tag sedan nu: http://www.youtube.com/watch?v=4LZdXfba--U Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nordic Sound Postat 28 februari 2010 Dela Postat 28 februari 2010 Emp´s nya video och singel ligger nu ute på nätet för gratis tankning. bara slita hem och njut. Finns 2 spår på singeln, bara en video dock. Jag är killen som lirar gitarr. Har skrivit musik, spelat in och mixat http://thepiratebay.org/torrent/5399682 <-- Skivan med andra spåret och videon i mp4 format. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 februari 2010 Dela Postat 28 februari 2010 (redigerat) Vi spelade med vårt band Swedish For Beginners på en spårvagn i Göteborg i höstas. Låten heter This City Is Not For Me och har snurrat lite på P3 det senaste. Fan va ballt! 😊 Synd att jag inte åker 13 så ofta då, hade varit grymt att se er. ☺️ Riktigt bra låt! Härlig musikglädje där. Emp´s nya video och singel ligger nu ute på nätet för gratis tankning. Jag är killen som lirar gitarr. Har skrivit musik, spelat in och mixat Proffsigt Hansar! Tungt. Redigerat 28 februari 2010 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nordic Sound Postat 1 mars 2010 Dela Postat 1 mars 2010 Proffsigt Hansar! Tungt. Tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
magnus83 Postat 1 mars 2010 Dela Postat 1 mars 2010 Fick för mig att göra en liten gitarr instruktions video. Blev la inte vad jag hade tänkt mig. Men ändå 😮 Hade tagit några bärs innan så motoriken är inte på topp. Hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.