Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hanoi rocks sista spelning i Sverige nu på söndag innan dom splittras.... igen. Ska du se dem?

Riktigt grymt band! Eller vad tycker du?

//Tom

Redigerat av MrMentrish
Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Äldre medelålders nedpundade föredettingar som inte har något att komma med? Nej tack.

Postat
Äldre medelålders nedpundade föredettingar som inte har något att komma med? Nej tack.

Har ju dock influerat ett antal artister. Enligt mig är dom grymma! Men alla har väl en egen åsikt ;D

Postat (redigerat)

Ha, ha, skojar du 😲 ? Har du sett dem live på sistone? Ja, Mc Coy är kanske inte världens renaste men om du går på en konsert med Hanoi Rocks så har jag väldigt svårt att tro att du går därifrån och tänker " Oj, vilka medelåldrande äldre nedpundade föredettingar, de har ingenting att komma med."

De är helt kanon. Monroe är en av de charmigaste frontmän jag har sett. GÅ OCH SE. Det finns få riktigt geniala band i världen men enligt mig så är (var kanske man ska säga) Hanoi Rocks ett av de.

Redigerat av TUFFTUFFTUFF
Postat

Inte jag! Jag vet att jag försökte lyssna på dem på den tiden det begav sig (det hemska 80-talet) men gillade aldrig dem... vilket dock inte säger något om vad jag skulle tycka om dem om jag försökte igen. 😄

starman (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Var där och Hanoi Rocks bäst före datum har gått ut. Mike Monroe var grym, men allt det som gjorde Hanoi Rocks så unika är helt borttaget. Inte ens låtar som Tragedy fick det att svänga. Conny Bloom är en fantastisk gitarrist, men att höra honom köra sina blueslicks varje gång en låt avslutas var bara patetiskt, dessutom så var hans gitarr löjligt stark. Andys gitarr var neddragen så den knappt hördes, men han såg inte ut att lida.(I vilken värld han nu befann sig)

MEN det var kul att se dem igen. Deras tidiga alster innehåller kanske de bästa rocklåtar som någonsin skrivits.

Redigerat av starman

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.